انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Resident Evil 0 HD Remaster بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Resident Evil 0 HD Remaster بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است 1

کپ‌کام، اوایل امسال Resident Evil 0 HD Remaster را عرضه کرد و شاهد فروش خوب آن بوده‌ایم و باری دیگر با ریشه‌های سری Resident Evil توسط آن، البته با گرافیک و طراحی بهتری ملاقات داشته‌ایم. حال، کپ‌کام رسما میزان فروش این عنوان را اعلام کرده که بسیار خوب به‌نظر می‌رسد.



طبق آخرین گزارش مالی کپ‌کام، Resident Evil 0 HD Remaster در سراسر جهان ۱٫۱ میلیون نسخه فروش داشته است که با توجه به فروش ۱٫۳ میلیونی نسخه‌ی اصلی این عنوان، بسیار چشم‌گیر و جالب است. همین آمار، علاقه‌مندبودن طرفداران نسبت به ریشه‌ها و عناصر اصلی Resident Evil را نشان می‌دهد و مشخص‌کننده‌ی این است که طرفداران خواستار یک Resident Evil واقعی هستند و نه فجایعی که در نسخه‌های قبلی شاهد بوده‌ایم.
به‌غیر از انتشار و بازخورد بد Umbrella Corps، به‌نظر می‌رسد که با جلورفتن هرچه بیشتر، همه چیز برای این سری بهتر می‌شود و در آخر شاهد یک Resident Evil واقعی و باکیفیت خواهیم بود. درطی E3، کپ‌کام علاوه‌بر معرفی Resident Evil 7، دمویی از آن منتشر کرد که با بازخوردی عالی رو‌به‌رو شد و در آن زمان، بیشتر از ۲ میلیون بار دانلود شد و آن‌قدر هم محبوب بود که یکی از طرفداران برای آن دفترچه‌ی راهنمایی درست کند تا از سیر تا پیاز این دمو آگاه شوید. لازم به‌ذکر است که Resident Evil 7 در اوایل سال بعد روانه‌ی بازار می‌شود و طبق گفته‌های کپ‌کام، به ریشه‌های سری باز خواهد گشت، البته ناگفته نماند که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 درحال توسعه است که هنوز تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است.
Resident Evil 7 که با تصمیم کپ‌کام، نام Resident Evil 7: Biohazard برای آن انتخاب شده است، در ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد
منبع : گیمفا