انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جدیدترین مدل ب ام و سری 3 معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ب ام و سری 3 گرن توریزمو مدل 2017 جدیدترین محصول از مدل های فیس لیفت Life Cycle Impulse این خودروساز است و در سه ماهه چهارم سال جاری وارد بازار استرالیا خواهد شد.

فیس لیفت سری 3 GT LCI که اولین بار در ماه ژوئن معرفی شد دارای لامپ های دید در روز جدید برای چراغ های جلوی LED، سپرهای جلو و عقب به روز شده به همراه چراغ های عقب LED جدید با LEDهای نمادین مشابه سدان و واگن سری 3 LCI به روز شده است.

از دیگر به روز رسانی های این مدل می توان به مواد داخلی جدید و سیستم سرگرمی iDrive به روز شده، طراحی نوین رینگ های آلیاژی و گزینه های رنگ بیش تر اشاره کرد.

مدل 320i این خودرو برای سال جدید حذف شده و از این پس طیف مدل های سری 3 GT تنها شامل 320d و 330i خواهد بود که هر یک به ترتیب قیمت 70400 و 77900 دلار دارند.

نسخه 320d این خودرو با موتور 2.0 لیتری توربو دیزل با قدرت 140 کیلووات و گشتاور 400 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دارای شتاب صفر تا صد 7.7 ثانیه و مصرف سوخت 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

320d GT به صورت استاندارد به بسته ارتقایی Sport Line، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، چراغ های جلو و چراغ های مه شکن LED، ناوبری ماهواره ای Business، سیستم تعلیق M انطباقی، نمایشگر بالای سر، هشدار تغییر مسیر، سیستم دوربین دید اطراف، در صندوق عقب اتوماتیک، روکش چرم مصنوعی Sensatec و رادیوی دیجیتال DAB+ مجهز می شود.

نسخه 330i GT این خودرو دارای موتور جدید 2.0 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 185 کیلووات و گشتاور 350 نیوتون متر است که کمک می کند این خودرو شتاب صفر تا صد 6.1 ثانیه داشته باشد. این موتور جدید هم چنین مصرف سوخت 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

این مدل دارای رینگ های آلیاژی 19 اینچی، روکش چرم Dakota، پشتیبانی کمر برقی برای راننده و سرنشین جلو، ورودی و در صندوق عقب بدون سویچ، سیتم ناوبری Professional، سانروف پانورامیک به همراه سیستم صوتی 9 بلندگو است.

سری 3 GT LCI اکنون پیش فروش شده و قرار است تحویل آن در سه ماهه چهارم سال جاری باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدیدترین مدل ب ام و سری 3 معرفی شد 1