انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هیوندای ورنا مدل 2017 معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قبل از رونمایی جهانی هیوندای ورنا 2017 در نمایشگاه خودروی چنگدو 2016 که روز 2 سپتامبر در چین افتتاح می شود پوسترهای این خودرو طراحی نهایی آن را نشان داده اند.

گمان می رود این خودرو اواخر سال جاری در چین به فروش برسد و سال آینده در بازارهای اصلی همچون هند و روسیه معرفی شود.

بدنه این خودرو در نمایشگاه خودروی بیجینگ 2016 ماه آوریل توسط هیوندای ورنا کانسپت به نمایش درآمد که دارای طراحی تحولی و زاویه دارتر الهام گرفته از سبک طراحی Fluidic Sculpture 2.0 بود. این خودرو همچون مدل های جدید هیوندای دارای جلوپنجره شش ضلعی بزرگ، چراغ های جلوی باریک با روشنایی LED، LEDهای دید در روز، سپرهای اسپرت تر با چراغ های مه شکن گوشه دار، چراغ های عقب LED، ستون C بازطراحی شده و اسپویلر جدید است.

گزارش رسانه های چینی حاکی از آن است که ورنای جدید دارای طول 4380 میلی متر، عرض 1728 میلی متر، ارتفاع 1460 میلی متر و فاصله بین دو محور 2600 میلی متر است. فاصله بین دو محور این خودرو در مقایسه با مدل کنونی آن 30 میلی متر بیش تر شده که در نتیجه آن جای زانوی سرنشینان عقب افزایش یافته است.

هیوندای ورنا 2017 در چین با گزینه های موتور بنزینی 1.4 یا 1.6 لیتری عرضه می شود که به ترتیب قدرت 100 و 123 اسب بخار تولید می کنند. گزینه های گیربکس این خودرو شامل اتوماتیک و دستی شش سرعته است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هیوندای ورنا مدل 2017 معرفی شد 1

منبع: خبرخودرو