انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صرفه جویی در مصرف سوخت دو شاخصه مهم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه و در همه حال شکر گذار ایزد پاک، مطلب جالبی در مورد دو خودروی ساندرو و بریانس به دستم رسید گفتم براتون شاید جالب باشه در مورد این دو خودروی هاچ بگ اطلاعاتی بدست بیارید الان که تب ماشین شاسی بلند در ایران شده این دو خودرو قیمت بسیار مناسبی دارد. خوشحال میشم نظراتتون رو با من به اشتراک بزارید.
خودروی ساندرو B۹۰ خودرویی است که به تازگی توسط گروه سایپا وارد بازار ایران شده است و محبوبیت نسبی بسیاری پیدا کرده است. این خودرو به گفته سایپا هاچ بك مدرنی است با طراحی دلپذير كه هر دو ويژگی استحكام و رانندگی پويا را دارد. بهره گيری از آخرين استانداردهای ايمنی اروپا، فضای داخلی مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه های بارز اين محصول است.
رنو ساندرو و برلیانس دو خودروی هاچ بک محبوبی هستند که به تازگی وارد بازار خرید و فروش خودرو ایران شده اند و محبوبیت خاصی به دست آورده اند. همین محبوبیت باعث شده است تا تولیدکننده قیمت این دو خودرو را رقابتی کنند. رنج قیمتی این دو خودرو از ۴۰ میلیون تومان تا ۵۹ میلیون تومان متغیر است. در ادامه این بخش از سری مقالات خودرو مالی سازمان قصد داریم بررسی کنیم که ساندرو یا برلیانس، کدام به صرفه تر است؟

ساندرو 2017

رنو ساندرو

حداکثر سرعت در این خودروها تفاوت اندکی دارد، برلیانس H۲۲۰ صد و هشتاد کیلومتر بر ساعت، سرعت دارد در حالی که نهایت رنو ساندرو اتوماتیک صد و هفتاد کیلومتر بر ساعت است.

برلیانس 2017

برلیانس

در خودرو برلیانس دستی و ساندرو دستی، جعبه دنده ۵ سرعته طراحی شده است. در حالی که ساندرو اتوماتیک جعبه دنده ۴ سرعته دارد و برلیانس H۲۲۰ جعبه دنده ۶ سرعته دارد.

رنو ساندرو 2017

رنو ساندرو

با همین مقایسه کوتاه و مختصر مشخص شد که برلیانس از لحاظ امکانات بهتر از ساندرو است. در حوزه قیمتی هم همانطور که ادامه خواهیم گفت، قیمت برلیانس از ساندرو پایین تر است.

برلیانس 2017

برلیانس

قیمت برلیانس H۲۲۰ دنده‌ای که پایین ترین قیمت را دارد، در بازار ۴۰.۲۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است، در حالی که این قیمت در کارخانه ۳۸.۹۵۰.۰۰۰ میلیون تومان است. قیمت برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک در بازار ۵۶.۳۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است و در کارخانه ۵۴.۲۳۳.۰۰۰ میلیون تومان است. این نوع برلیانس بالاترین قیمت را دارد.

برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک 2017

برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک

قیمت ساندرو دنده ای ۴۶.۹۰۰.۰۰۰ میلیون تومان در بازار است و در کارخانه این خودرو قیمت ۴۳.۰۶۳.۰۰۰ میلیون تومان است. در بیشترین حالت قیمت ساندرو استپ وی اتوماتیک در بازار ۵۹.۷۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است و این قیمت در بازار ۵۲.۵۵۰.۰۰۰ میلیون تومان است.

منبع:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sheypoor.com