انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابر قایق بوگاتی نیز رونمایی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای بیشتر مردم بوگاتی چیرون یک ابردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماشین دست نیافتنی است. فقط ۵۰۰ دستگاه از این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خودرو طی ۸ سال تولید شده و قیمت هر کدام ۲٫۵ میلیون یورو می‍باشد.

اما چیزهایی نیز وجود دارد که برای همین گروه ثروتمند ۵۰۰ نفری نیز دست نیافتنی می‍نماید و سوپرقایقی که قرار است با الهام از بوگاتی چیرون تولید شود یکی از اینها است.
ابر قایق بوگاتی نیز رونمایی شد 1


نام این قایق ناینت ۶۶ می‍باشد. این نام از قایق مسابقه ای الهام گرفته شده که در سال ۱۹۳۰ توسط بوگاتی تولید شده و گفته می‍شود اتوره بوگاتی نام جوانترین دختر خود را بر آن نهاده بود.
ابر قایق بوگاتی نیز رونمایی شد 1



این قایق لوکس تفریحی در طرفین خود همان فرم C شکل که به خط بوگاتی معروف است را داشته و مانند چیرون از بدنه ای دو رنگ سود می‍برد. و البته مانند این سوپراسپرت به میزان زیادی از فیبرکربن در آن استفاده شده است.




در ساخت تزیینات عرشه روباز قایق فیبرکربن و چرم بکار رفته و کف آن نیز با چوب آبی رنگ یا انواع دیگر چوب پوشیده شده است. در این عرشه کابین کنترل نیز به چشم‍  می‍خورد که یک فرمان انتها تخت اسپرت مشابه نوع استفاده شده در چیرون و صفحه ای بزرگ متشکل از نمایشگرهای لمسی از جمله قسمت های آن هستند.




در پشت کابین کنترل فضایی مبله شامل کاناپه های سفید چرمی می‍شود که دور یک اجاق چیده شده اند. در داخل قایق و قسمت دماغه اتاقی مسقف و سرپوشیده برای خواب و استراحت مهیا شده که نشان بوگاتی در جای جای آن مشاهده و حتی فرم جلوپنجره نعل اسبی نیز در انتهای اتاق وجود دارد.




توان این قایق از یک موتور ۱۶٫۲ لیتری V8 محصول شرکت مان تامین خواهد شد که با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت قادر به رساندن سرعت قایق به ۴۸ گره دریایی (بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت) خواهد بود. البته یک موتور ۱۲۰۰ اسب بخاری برای دستیابی به سرعت نزدیک به ۹۰ کیلومتر در ساعت نیز قابل سفارش است.




تنها ۶۶ دستگاه از این قایق های لوکس تولید خواهد شد که قیمت هرکدام بطور تخمینی ۱٫۸ میلیون دلار برآورد می‍شود. گفتنی است پیش از این لکسوس نیز اقدام به ارائه کانسپتی از یک قایق لوکس کرده بود.