انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اهداى پوست به موزه، پس از مرگ!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اهداى پوست به موزه، پس از مرگ!
«جئوف آستلينگ» معلم بازنشسته استراليايى است كه تمام بدنش را خالكوبى كرده و قصد دارد، پس از مرگش پوست بدن خود را به موزه ملى استراليا اهدا كند.

۴۳۶۵۴۶۵۴۶۴.jpg

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از فرانس پرس ، «جئوف آستلينگ» ۶۵ ساله و اهل استراليا يك معلم بازنشسته است كه طى ۱۵ سال بدن خود را خالكوبى كرده و مايل است پس از مرگش پوست بدن خود را به موزه ملى استراليا در «كانبرا» اهدا كند. اين در حاليست كه اين مرد از نوك سر تا نوك پايش را خالكوبى كرده و موضوع خالكوبى روى بدنش نيز «گل هاى بومى» استراليا است.
اين مرد در گفتگو با رسانه هاى دولتى استراليا يادآور شد: من با اين كار، يك اقدام يگانه و منحصر به فرد انجام دادم و از اين كه تصميم گرفتم پس از مرگم، پوست بدن خود را به موزه ملى استراليا اهدا كنم، بسيار خوشحالم، چرا كه مى دانم با خالكوبى گل هاى بومى استراليا بر روى پوست بدنم، نام و شكل اين گل ها را براى ابد زنده نگاه داشته ام

من با اين كار، يك اقدام يگانه و منحصر به فرد انجام دادم و از اين كه تصميم گرفتم پس از مرگم، پوست بدن خود را به موزه ملى استراليا اهدا كنم، بسيار خوشحالم، چرا كه مى دانم با خالكوبى گل هاى بومى استراليا بر روى پوست بدنم، نام و شكل اين گل ها را براى ابد زنده نگاه داشته ام.
وا مردم دیونن ها مگه ماره آخه Huh
خوبه دیگه آأدماروهم تاکسی درمی میکنن
چه جالب
.
.
.
.
من با اين كار، يك اقدام يگانه و منحصر به فرد انجام دادم و از اين كه تصميم گرفتم پس از مرگم، پوست بدن خود را به موزه ملى استراليا اهدا كنم، بسيار خوشحالم، چرا كه مى دانم با خالكوبى گل هاى بومى استراليا بر روى پوست بدنم، نام و شكل اين گل ها را براى ابد زنده نگاه داشته ام

اینو دوبار نوشتی یه بارشو پاک کن Big Grin