انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی از خودرو دنا پلاس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رونمایی از دنا پلاس

تولید انبوه دنا پلاس ایران خودرو با حضور رئیس جمهور در سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد.

این مراسم صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد. محصول دناپلاس مدل جدیدی از خودروی ملی دنا است که در مرکز تحقیقات ایران خودرو از جنبه های کیفی و تجهیزات و ظاهری ارتقا یافته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونمایی از خودرو دنا پلاس 1
تفاوت های خودروی دنا پلاس با دنا

دنای جدید با تغییراتی در طراحی بدنه و چراغ های ال ای دی، افزایش کیسه های هوا و سان روف ارائه شد که از تفاوت های فاحش آن با دنای معمولی است.در ادامه به مقایسه و جزییات بیشتری در این باره می پردازیم.
در ویژگی های زیر با مدل فعلی دنا تفاوت دارد:

دوربین عقب
روکش چرمی فرمان
سیستم چندرسانه ای جدید
خطوط جدید بدنه در نمای جانبی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونمایی از خودرو دنا پلاس 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونمایی از خودرو دنا پلاس 1
چراغ های کوچک نئونی در جلو و عقب
تغییر درب صندوق، تغییر تریم درب ها و سپر عقب جدید
چراغ های دی لایت یا ابرویی چراغ های جلو با نواری از LED
چهار ایربگ؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که ایربگ جانبی دارد.

سانروف داخل سقف؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که سانروف In-Built دارد؛ یعنی سانروفی که هنگام بازشدن، بدنه سانروف درون سقف قرار می گیرد نه روی آن.

سانروف داخل سقف خودروی دنا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونمایی از خودرو دنا پلاس 1
فقط یه سری آپشن که الان دهه ها است توی صنعت خودرو وجود داره بهش اضافه کردن.
از لحاظ کیفیت قطعات و قدرت موتور و استقامت بدنه چی؟! تغییر مهمی کرده؟!
(03-05-2017، 1:10)actinium نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
فقط یه سری آپشن که الان دهه ها است توی صنعت خودرو وجود داره بهش اضافه کردن.
از لحاظ کیفیت قطعات و قدرت موتور و استقامت بدنه چی؟! تغییر مهمی کرده؟!
درسته .. ولی این اپشن ها تا حالا توی محصولات ایرانی نبوده و این نشون میده ک کم کم توی صنعت خودرو داریم پیشرفت میکنیم :| تا حالا نهایت ماشینای ایرانی انواع و اقسام پراید بوده :|
ن بیشتر تغییراتش فقط توی ظاهرش بوده و ی سری تجهیزات :|
این چیزا که کارخونه های ایرانی بهش میگن آپشن و پسوند پلاس رو به اسم خودرو میچسبونن از بدیهیات یک خودرو متوسط اروپا یا آمریکاست.. داشتن سانروف یا ساید ایربگ یا اضافه شدن خطوط به منظور ارگونومی بهتر یک آپشن نیست که به خاطرش nمیلیون قیمت ماشین بالا بره... اگه طراح محترم عرضه داشت خطوط بدنه نباید تغییر میکرد.. برید ببینید یک طراحی بی ام و چندساله بدون کوچکترین تغییر بدنه تولید میشه نشون میده که در این سبک خودرو این طراحی بدنه بهترینه نه این که آزمون و خطا کنن تو طراحی بدنه.. بعدشم یه موتور EF7دارن رو جی ال ایکس و سمند و پارس و دنا میذارن خب قدرت تغییر داری اونو تغییر بده...خخخ کارخونه اتوموبیل سازی ما جوکی بیش نیست... کاش همون درشکه رو مونتاژ میکردن جای ماشین...
اين ماشين از هر نظر تو صنعت خودروسازي ايران يه پديده س : )
اون قرمزه قشنگتربود