انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وزیر دفاع: توان صادرات موشک را داریم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وزیر دفاع: توان صادرات موشک را داریم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وزیر دفاع: توان صادرات موشک را داریم 1

دهقان همچنین برگزاری انتخابات در یک فضای کاملا امن و آرام را نیز ضروری برشمرد و گفت: دشمنان کور دل و شکست خوردگان در صحنه درگیری با ملت، به هیچ وجه خواهان حضور با شکوه، عظیم و گسترده مردم در این انتخابات نیستند.

وی افزود: آنها علاقه‌مندند که نغمه های منفی مبنی بر این که حضور در انتخابات برای مردم چه دستاوردی داشته را به جامعه القا و به عبارتی انگیزه های ملت را برای حضور با شکوه در انتخابات کمرنگ کنند، ولی همواره با حضور گسترده تر و حرکت بر علیه خواسته های دشمنان، شاهد پاسخ کوبنده ای به نغمه های شوم نظام سلطه و بدخواهان بوده و خواهیم بود.

وزیر دفاع تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نیز به طور طبیعی دشمنان نظام بویژه تروریست های تکفیری تلاش هایی را برای ناامن سازی کشور انجام خواهند داد، اما در این چند ساله اخیری که منطقه درگیر جنگ، آشوب و ترور بوده، ایران و مردم آن در امنیت کامل قرار داشته و نیروهای مسلح و امنیتی کشور با حضور و پشتوانه مردم توانستند همه اقدام های دشمن را در نطفه خفه و در مواردی نیز که به مرحله احتمالی اقدام رسیده خنثی کنند.

وی با تاکید بر این که با حضور قدرتمند مجموعه های امنیتی و دفاعی به طور حتم از عهده تامین امنیت کامل در این سرزمین الهی برخواهیم آمد و با مشکلی مواجه نخواهیم شد، افزود: رعایت اصول اخلاقی و تحمل یکدیکر و فاصله گرفتن از تحقیر، تهمت، افترا و دروغ، در تحقق این امر نقش مهمی ایفا می کند.

دهقان با اذعان به این که زیبنده نیست که نامزدها همه دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور را نادیده بگیرند، افزود: نامزدها نباید حضور و مجاهدت های همه جانبه مردم در این سی و چند سال عمر با برکت انقلاب را به هیچ انگارند، به نحوی که انگار در این کشور هیچ حرکتی برای رشد و پیشرفت انجام نشده و آنها بخواهند بر همه آنچه کمبود و کاستی است، ناجی باشند.

وزیر دفاع گفت: یک دولت در یک بازه زمانی چهار یا هشت ساله می تواند تنها ۲ یا ۳ مساله عمومی کشور را حل کند و واقعیت قضیه نیز جز این چیز دیگری نیست.

وی افزود: هر چند که در کشور دارای سرمایه های عظیم انسانی، معادن گسترده نفت و گاز و سایر معدن های گرانبها هستیم، ولی ورود همه این ها به صحنه و عرصه زندگی مردم به زمان زیادی نیاز دارد و به هیچ وجه در عرض یک شب امکانپذیر نیست.

دهقان، برخورد منصفانه و واقع بینانه همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با بضاعت ها و امکانات کشور را خواستار شد و افزود: نامزدها باید در تبلیغات انتخاباتی خود فقط شعارهایی که از عهده پیاده سازی و اجرای آنها بر می آیند را مطرح کنند، چراکه در نظام اسلامی بنا نیست، از طریق دادن وعده های غیر قابل تحقق اقدام به خریدن رای و جلب نظر مردم کنیم.

وزیر دفاع همچنین گفت: چرا ما دنبال این هستیم که اعتماد ملت و سرمایه عظیم اجتماعی شکل گرفته در سایه حاکمیت نظام اسلامی و ولایی را کمرنگ و یا همواره به نوعی مخدوش کنیم؟ ملت ما برای آنچه که امروز دارند خون ها داده، ایثارگری ها کرده و تحمل سختی ها داشته و در همه صحنه ها نیز حاضر بوده از این رو می خواهد، نتیجه این مقاومت ها و ایثارها را در لفظ و بیان و عمل مسئولان نیز متجلی ببیند.

وی ادامه داد: قرار نیست مسئولان و یا کسانی که در معرض انتخاب مردم هستند جدای از این وضعیت ها صحبت کند، کار کنند و یا وعده بدهند، بنیه ملت ایران تاکنون سلیقه های مختلف، افکار و گرایش های گوناگون را تجربه کرده و امروز به ملتی هوشیار، بیدار، بصیر، عاقل و متعهد تبدیل شده که نسبت به سرنوشت جامعه و مملکت خود و همچنین دنیای اسلام حساسیت دارد.

دهقان افزود: ملت ایران به شدت تمایل دارد در یک کشور امن، پیش رو و بهره مند از رفاه و خدمات لازم برای رشد و تعالی انسانی زندگی کند و هزینه های طی کردن این مسیر را نیز تاکنون پرداخته و انشاءالله در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز به صورت درست رقم خواهد زد.

آیین گرامیداشت روز جانباز عصر روز دوشنبه همزمان با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شد.