انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟  


 امینم همون اول که با دکتر دره آشنا شد برای حمایت شدن توسط سیستم باید وارد فرقه ایلومیناتی میشد که توی آهنگ The Way I am بهش اشاره میکنه که از من میخوان به خواسته هاشون عمل کنم تا موزیک ویدئو My Name Is تاپ بشه.

بچه های ایران اکثرا ایلومیناتی رو با اسم فراماسونری میشناسن.

امینم باهوش تر از این حرف ها بود که استعداد خودشو در اختیار کسی بذاره.

پس خودش رو به دو قسمت تقسیم کرد !

موی زرد و چهره ی چندش آور با افکار شیطانی (Slim Shady)

موی تیره و چهره ی زیباتر با افکار آدمی که علیه شیطان ایستاده (Eminem) اینم بگم امینم یه وقتایی که کلاه میذاره تا موهاش معلوم نشه معنیش اینه که توی اون پلان بی طرفه یا میخواد نفهمن کدوم طرفه البته یه وقتایی هم طبیعیه که برای خوشتیپ تر شدنه !




فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



امینم توی خیلی از آهنگ هاش با استایل اسلیم شیدی در لایه های سوم و چهارم در مقابل ایلومیناتی ایستاد و توی خیلی از موزیک ویدئو هاش میبینید که با مسئله ای مثل همجنسگرایی مخالفه و در اصل داره میگه که اینارو ایلومیناتی داره رواج میده تا دیدگاه مردم رو نصبت به دین خراب کنه و توی بعضی از کارهاش از فحش هایی مثل (لز – *ونی – گی و …) استفاده میکنه تا کسی جذب اون کارها نشه و خیلی هم موفق بوده این کارش.  


فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



از اینجا به بعد داستان جالب میشه! امینم هم مثل خیلی های دیگه عقایدش رو به شهرت و پول فروخت.

پولی که باهاش بتونه به خونواده خودشو خوشبخت کنه. البته امینم هیچ نظری درباره ی پول دار شدن نداشت و فقط میخواست زندگی خوبی برای دخترش درست کنه اما مقام های بالاتر مثل (دکتر دره) امینم رو تشویق می کردن تا به نفع نظم نوین جهانی یا همون سیستم ایلومیناتی بخونه. اما بصورت کامل موفق نشدن.

به هر حال امینم هم در کثافت غلطید و متاسفانه چون الگوی جوانان و خوانندگان زیادی در سراسر جهان بود عده زیادی رو هم با آثارش آلوده کرد. کسانی که امینم امروز رو میشناسن شاید باورشون نشه که امینم در گذشته توی بعضی از ویدئوهاش از مشهورترین پ**ن استار ها استفاده کرده و حتی رتبه های قابل توجهی هم بدست آورده و امروز تازه میبینیم که امثال جنیفر لوپز و پیت پول و خیلی های دیگه از ایده های امینم توی ویدئوهاشون واسه تحریک مردم استفاده میکنن و این واقعا یک فاجعه هستش و با نگاهی به ترجمه آثار امینم از سال 2010 به بعد میتونید متوجه این پشیمانی بشید.  




فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1


فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



البته فقط شهوت رانی نبود بلکه اعتیاد به مواد مخدر بخصوص ماریجوانا,سیگار و مشروبات الکلی امینم رو داشت به یک الگو فاسد تمام قد تبدیل میکرد!! اما Proof بهترین دوست امینم به دادش رسید و کمکش کرد تا ترک کنه. (تمام این حرف ها در مورد عادت ها و اعتیاد ها و ترکشون توی آهنگ های مختلف امینم زده شده مثلا: آهنگهای Rap God و Berzerk)

یکی از بدترین حرکات Em توی اون دوران توهین های پیاپی به مادرش بود و باورتون نمیشه چه تعریف هایی از مادر خودش میکنه که البته الان توی آلبوم Marshall Mathers II و تک آهنگهای بعدی خیلی از مادرش معذرت خواهی کرد. در هر صورت یکی از اندیشه های ایلومیناتی اینه که والدینت رو برای اینکه تورو بدنیا آوردنت شکنجه بدی .  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



و اما بزرگترین نامردی امینم به یک هنرمند دیگه !!

دیس شدن مایکل جکسون توسط امینم در موزیک ویدئو Juts Lose It    !

اگه یادتون باشه اون زمان (سال 2005) کلی شایعات ناگهان در مورد مایکل دراومده بود

دلیل اصلیشم این بود که مایکل میخواست جلوی کنترل شدن خودش رو بگیره و همه مردم رو از وجود ایلومیناتی و اهداف پستش با خبر کنه . توی پرجمعیت ترین کنسرت در تاریخ به اسم “این دیگه آخرشه” که اسمش هم حالت ایهام داره از منظور کلمه “آخر” …. سرتون رو درد نیارم مایکل قبل از اجرای اون کنسرت بصورت مشکوکی مرد و کاملا طبیعیه . برادرش گفت اگه مایکل مسلمان شده بود الان زنده بود. رسانه ها هم برادر مسلمانش رو احمق جلوه دادن تا کسی گیر نده که منظورش چی بوده.

اما قبل از مرگش خیلی شایعات براش درست کردن که هنوزم عده ای از مردم در سراسر فکر میکنن این شایعات حقیقت داره.

پدر “جردن چندل” مدعی شد که مایکل به پسرش تجاوز کرده! و خود جردن کودک هم این مساله رو تایید کرد و همه از مایکل متنفر شدن و بعد از مرگ مایکل خود جردن اعتراف کرد که همش دروغ بود و عذاب وجدان دارم و پدرم ازم خواسته بود این دروغ رو بگم . چون از مایکل پول قرض میخواست و مایکل این پول کلان رو به پدرم نمیداد.

آخه مگه همچین چیزی ممکنه ؟ بعدش هم که پدر جردن خودکشی کرد. این دقیقا کار ایلومیناتیه که به خیانت کار بینشون شکنجه بده.قبل تر هم پلیس از جردن سوالایی پرسید که معلوم شد دروغ میگه. سوالات هم جاش توی مقاله امینم نیست!

در مورد هنرپیشه کودک در فیلم تنها در خانه 1 و 2 یعنی ( Macaulay Culkin) هم شایعاتی پیش اومد که خود ماکالی توی دادگاه شهادت داد که مایکل کوچکترین تماس جنسی باهاش نداشته و حتی با قصد اونو لمس نکرده و به همین دلیل ما دیگه ماکالی رو توی تنها در خانه 3 نمیبینیم! و دیگه هیچوقت نمیذارن بهش فیلم خوبی پیشنهاد بشه و معتاد میشه و الان یه نوجوون داغون شده هستش که با رفیقاش موسیقی راک کار میکنه و تقریبا فراموش شده س. اسمشو سرچ میکنید و عکساشو میبینید میترسید از چهره ش .

شایعات زیادی هم در مورد اینکه چرا رنگ پوستش رو عوض کرده درست کردن که اونام الکی بود دلیل اصلیش بیماری پوستی بود که خود به خود داشت تمام پوست تنش سفید تر از کاغذ میشد.

خب حالا وقتشه که بگم امینم چیکار کرد.

بله امینم مامور بود که مایکل رو متجاوز جلوه بده و هرچی بلده بهش بگه! و بزنه با خاک یکسانش کنه.  



 فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1


 و همینجا بود که  اسلیم شیدی  بر  امینم   پیروز شد


فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



اینم باید اضافه کنم که امینم هم توی این کار و هم بعد از انتشارش گفت که این فقط یک شوخی با مایکل بود . (اما میدونید یکی از بهترین راه ها برای تخریب کسی شوخی کردن با تهمت هاییه که بهش زدن) و البته Macaulay Culkin افسرده شد و گفت که پدرم برای اینکه از مایکل پول خواسته بود و مایکل نداده بود ازم خواست که دروغارو راجبش بگم و مایکل آدم خوبی بوده و به من کوچکترین دستی نزده !!! (کاملا مشخصه پدرش نگفته بوده و دستور از بالا بوده اما عذاب وجدان نذاشت ساکت بشینه) و دیگه توی تنها در خانه 3 ما کبین رو نمی بینیم و دیگه این روزها یک جوان معتاد شده که واسه خودش توی خونه با رفیقاش راک میزنن و میخونن و هیچوقت بهش نقش خوب دیگه ای پیشنهاد نکردن و فراموش شد. میتونید اسمش رو سرچ کنید و ببینید حال و روزش رو.

امینم در همون دوران و قبل ترش هم همونطور که گفتم سعی بر سست کردن پایه های ایلومیناتی داشت اما کار زیادی ازش بر نمی اومد با این حال شما می تونید از آهنگایی مثل Goodbye Hollywood, Mosh اینو بفهمید که بر ضد اونا کار می کرد.

توی موزیک ویدئو Mosh امینم رفته به عراق و داره مردم عراق و سربازهای امریکا و مردمی که توی امریکا رای میدن رو دعوت میکنه که علیه بوش بایستند و توی یه قسمتی از موزیک ویدئو کارتونی مسجد رو میتونید ببینید که امینم و مردم زیر بارون دارن از اتحادشون میخونن و یه جای دیگش هم یه پیرمرد سیاه پوست مسیحی داره به پسرش اشاره میکنه که ببین توی تلوزیون چنتا مرد با سر های شبیه به هرم صلیب که نماد مسیحی هاست رو آتیش میزنن. البته خود من صلیب رو قبول ندارم و فقط دارم نقل قول میکنم وگرنه به عقیده من همونطور که در اسلام اومده حضرت عیسی (ع) زندست و به صلیب کشیده نشده و کسی که بهش خیانت کرد به خواست خداوند شبیه عیسی شد و تمام بلا ها سر خودش اومد و البته بعدها خود امینم و یلاوولف به همین موضوع اشاره کرد توی تک آهنگ Best Friend محصول 2015 .  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



توی موزیک ویدئو White America که حسابی ترکوندشون ! اول توی یه آسانسوره که بالای تصویر تک چشم روی هرم رو نشون میده. یعنی امینم از اتاق رئیس یا همون ایلومیناتی اومد بیرون و میره توی شهر که تمام شهر داره با چشم های بالای تیر برق ها کنترل میشه  و همه جا توی روزنامه ها نوشتن دنبال امینم هستن و توی یکی از روزنامه ها نوشته I’LL KILL YOU و عکس عمو سام امریکایی کنارشه که دستش داره تکون میخوره و f*ck رو نشون میده و جاهای دیگه ویدئو نشون میده که از امینم میخوان که کنترل ذهن کنه جوونای پای تلوزیون رو و بعد که امینم حقیقت رو میگه اعدامش میکنن و آخر ویدئو خیلی جالبه که سر مردم خاورمیانه با هواپیما تلویزیون میریزن بجای بمب تا با جنگ نرم از اسلام و دیگر ادیان دورشون کنن. دقیقا همون کاری که با ترکیه کردن و الان خیلی منطقی و ریلکس دارن با برنامه های ماهواره ای مردم ایران رو کنترل میکنن و از طریق موسیقی خواننده هایی مثل گوگوش رو میفرستن و مغزشونو شست و شو دادن تا مردم رو به گمراهی ببرن.  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



  در سال 2004 امینم در آلبوم رسمی خودش یعنی انکور ( Encore ) قرار داد آهنگ و ویدئویی به سام like toy soldiers رو امضاء کرد و بزرگترین اشتباه زندگیش رو انجام داد. این موزیک ویدئو کار به کشته شدن Proof بهترین دوستش که رپر بود اشاره می کنه.

دو سال بعد یعنی در یازده آوریل Proof توی یه کلاب کشته می شه!!!!!!!! (نکته انحرافی: بعد کشته شدن پروف امینم اسمش رو روی سائد دست چپش تتو کرد)

جریان چی بوده؟!!

این تاریخ کاملا یه تاریخ ماسونیه و هیچ شکی توش نیست. و چجوری امینم آینده رو پیش بینی کرده بود؟ !!




فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



امینم افسرده میشه و سکوت میکنه و بازگشتش بعد از چند سال به خوبی همیشه نبوده اما باز هم میشه بهترین آلبوم رپ سال و دیگه کارش تموم شده بوده و توی همون دوران بود که موزیک ویدئو When Im Gone رو داد که توش کلاه سرشه و از زیر کلاه معلومه که موهاش سیاهه اما یه جاهایی توی ویدئو در حال اجرا کردن روی صحنه هستش که موهاش زرده و بعدش میره با مشت میزنه توی آینه و میگه شیدی بمیر ! و اینطوری زندگیش خوب میشه و برمیگرده به زندگی قبلیش !! این موزیک ویدئو چنتا معنی داره چون امینم مغز بزرگی داره و خیلی از آهنگاش چند لایه ای هستن.  


فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



تا بالاخره با آلبوم Recovery (بازخوانی) برگشت و با سبک های جدیدش دهن همه رو باز کرد و توی این آلبوم با دکتر دره کار نکرد و گفت اشتباه کردم که باهاش کار نکردم توی این آلبوم (یعنی باید اونم از ایلومیناتی نجات میدادم) و وقتی کارهارو نقد میکنی میفهمی که همش در مورد اینه که میخواد برگرده و موفق هم میشه.

ترجمه آهنگ Not Afraid رو بخونید کاملا متوجه میشید. اما همش غیر مستقیمه. میدونستید که اون آهنگ توی بهترین آهنگ های هیپ هاپ در تمام تاریخ دوم شد؟ یعنی پرچم امینم خیلی رفت بالاتر و با این کار ایلومیناتی رو پکوند ! خیلیا اعتراض کردن که چرا بجای بهترین آلبوم رپ سال جایزه بهترین آلبوم سال در بین تمام سبک ها رو ندادن به امینم ! دلیلش واضحه !!

وقتی آهنگ Not Afraid رو بک ماسکینگ میکنیم. یعنی نوار برگردانش میکنیم حرف های زیادی در مورد پروف و فرار توپاک به کوبا از دست ایلومیناتی با مرگ دروغینی که صحنه سازی کرد زده میشه .دلیل از این واضح تر نیست. تمام آهنگ ها جای نقد دارن. اما من میخوام سختن کوتاه کنم اگه کسی دوست داشت کامنت بذاره توی کامنت ها بیشتر براش بنویسم. بعد یه مدت باز شایعه شد که امینم گردنبند شیطان پرست هارو میندازه !

گردنبند امینم ماسونی نیست  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



این گردنبند یعنی: مثلث متوازی الاضلاع نشانه ی سه بخش وحدت ( unity ) ، بهبود ( Recovery ) ، و خدمت ( service )  به یک بیماری در حوزه ی جسمی، روانی معنویه که نشانه تمامیت با یگانگی و مربوط به زمانیه که امینم خودش رو از اعتیاد به الکل و قرص نجات داد.

چرا امینم با خوانندگان تحت کنترل ایلومینای میخواند؟

هنرمندانی مثل پینک یا نیکی میناژ یا ریحانا در حد امینم نیستند. ولی اگر دلیلش را بدانید که ایلومیناتی در حال کم رنگ کردن امینم است. به همین دلیل امینم با آن ها اجرا کرده است تا طرفدارای آن ها هم به امینم جذب شود. تا الان ایلومیناتی موفق شده است. اما امینم در حال حمایت از یلا ولف است. تا ببینیم دوباره او را می بینیم یا نه؟ بعد از مدتی امینم باز با استایل اسلیم شیدی و موهای بلوند آلبوم داد یعنی آلبوم آخرش Marshall Mathers II

این آلبوم باعث شد همه فکر کنن باز به شیطان پرستی برگشته و عده ای لایک هاشون رو از پیجش برداشتن و دیگه کسی پیجش رو لایک نکرد و رکورد پرلایک ترین فرد در فیس بوک رو از دست داد اما عین خیالشم نیست !!!

چون یکی مثل ریک رابین که از یک شیطان پرست هست رو گول زد !! ریک رابین یکی از بزرگترین آهنگسازای شیطانیه و با Metallica و Adele و خیلی های دیگه کار کرده پس وقتی که دید امینم برگشته به ایلومیناتی دوست داشت باهاش همکاری کنه.

اما امینم چنان گولش زد که ریک رابین هنوز توی شوکه و رفته واسه lady gaga آهنگسازی میکنه Smile)

اینجا توی موزیک ویدئو Berzerk که خود ریک رابین هم حضور داره امینم با انگشتاش علامت 666 رو نشون میده اما بعد دوربین میره پایین و امینم داره اون یکی دستش رو می ماله به چیزش ! این یعنی به ایلومناتی و شیطان پرستی که این همه سال هنرمندان رو کشت و مردم دنیارو کنترل کرد طوری رو دست زدم که نتونه از جاش بلند بشه!!!  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



این آلبوم هم خیلی جای نقد داره و ممکنه بیشتر ازش بنویسم حوصلتون سر بره پس سخن کوتاه میکنم حالا آخرین سوالی که می مونه اینه که اگه امینم شیطان پرست نیست پس چرا توی پیج فیس بوکش

این عکس رو که به گرگ خاکستری (نماد شیطان پرستان) اشاره میکنه و با چشم چپ توی دروبین نگاه میکنه ؟  



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1


 خب همونطور که گفتم با این حرکت کلی لایک از دست داد و الان شکیرا که یک خواننده عوضی هستش و با ریحانا تبلیغات همجنسگرایی رو کرد شده رکورد دار لایک و گینس بهش جایزه هم داد!

بیخیال امینم که امسال با آهنگ Rap god رکورد گینس رو توی بیشترین تعداد کلمات توی یک آهنگ و سریع ترین 15 ثانیه زد پس بذار شکیرا و این پاپ خون اسکولا خوش باشن.

از بحث دور نشیم دلیل این که این عکسو امینم گذاشته اینه که خواسته نظر شیطان پرستا رو جلب کنه تا بیان طرفش و بعد سیفون رو بکشه!!! دقیقا کاری که با ریک رابین کرد و توی همین آلبوم جدیدش توی آهنگ Rhyme or Reason میگه

(Follow you must, Rick Rubin my little Padawan)

باید دنبال تو بیام , ریک رابین کوچولوی من رنگش پریده

در اصل این آلبوم Slim Shady رو هم مثل Eminem برد به سمت فرار از شیطانی شدن! توی لحظه ی آخر موزیک ویدئو The Monster که با Rihanna خونده هرچی شیطان درونش صداش میکنه برنمیگرده البته اونجا ریحانا خودش متوجه هست که امینم قصدش چیه پس ریحانا توی اون آهنگ از حس خودش میخونه و میگه: (با هیولا کنار اومدم و باهاش دوست شدم) یعنی ریحانا میخواد با ایلومیناتی بمونه

امینم توی آهنگ Rap God به ریحانا هم رکب میزنه و بخاطر دعواش با کریس برون و همکاری بعدش مسخرش میکنه.

در مورد عکس فیس بوکش هم باید بگم که امینم باز هم با این عکسش به ایلومیناتی کلک زد !

اگه دقت کنید پشت این عکس امینم با موهای تیره داره به اسلیم شیدی با موهای زد دو دستی F**K نشون میده و مردم هنوز این رو متوجه نشدن و همش میرن زیر عکسش مینویسن که دیوث چرا ایلومیناتی هستی و ما لایکمونو برداشتیم , البته این عکس قفل شده و باید از توی آرشیو آلبوم های عکس پیجش برید و عکس رو  باز کنید و کامنت های مردم رو بخونید.




فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1


در سال 2015 امینم با اعضای لیبلش (Shady Records) تصمیم گرفت آلبومی تحت عنوان Shady XV منتشر کنه که توش خواننده های جدید تحت کنترل که میخوان با رونمایی از بدنشون مردم رو جذب کنن دیس کرد یعنی  Iggy Azalea رو !

ایگی آزیلا هم توی توییتر خودش نوشت : برادر 14 ساله من از قدیم بزرگترین طرفدار امینم بوده . خب حالا اون هنرمند (امینم) میخواد به من تجاوز کنه. خوبه !

(این دقیقا روشی هستش که خواننده های رپی که از فرهنگ هیپ هاپ هیچی نمیدونن دارن. اگر دقت کرده باشید کل کل های توییتری بین بهرام و شاهین نجفی هم توی کشور خودمون به همین صورت بود که هیچکس و بهرام از نجفی ایراد گرفته بودن و شاهین هم در جواب گفته بود شما ها لات و لوتید و توی آهنگاتون فحش میدید)

بگذریم …

توی همین آلبوم امینم اشاره میکنه که میخوام آهنگامو بازسازی کنم و ترجیح میدم Not Afraid 2 رو بسازم بجای آهنگ آشغال We Made You… و میگه خدارو شکر که حداقل تونستم دید خیلی هارو به این مسائل باز کنم.





و اما امینم در فیلم Interview

فیلمی طنزی تحت عنوان اینترویوو (مصاحبه) منتشر شد که موضوع اصلیش همجنسگراها و همجنسبازها بود و همجنسگرا و همجنسباز های زیادی در این فیلم ایفای نقش کردن هرکسی عقیده خودش رو میگفت و در اصل یک کاراکتری رو بازی میکرد. توی این فیلم امینم بعنوان کسی که همیشه ضد دگرباش ها (لزبین ها و گی ها) توی آهنگهاش بوده اومد تا توضیحاتی رو بده. و یهو گفت من خودم گی هستم و یک شعر خنده دار و مسخره هم در مورد معاشقه با یک مرد و رابطشون نوشته بود و خوندش و توی فیلم میبینید که تند تند تعداد طرفداران گی ها توی صفحات اجتماعی مثل Twitter بالا میره و مدیربرنامه های امینم داره سکته میکنه و همه گی ها خوشحالن و میگن جامعمون ثبت شد!!!

اما اما اما در اصل منظورش این بود که ببینید چقدر بدبختید و من چقدر بزرگم که اگه بگم همجنسگرام جامعتون بین مردم قابل قبول میشه و خیلی ها روی میارن به اینکار .



فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



 بعد از آلبوم Shady XV تک آهنگی به همراه یلاولف به نام Best Friend منتشر کرد که اولین آهنگ مذهبی و عرفانی امینم هستش !

رفته توی کلیسا و میگه دشمنانم رو میسپرم به بهترین دوستم (خدا) و بخاطر گناهانم معذرت میخوام از خدا و ای کاش من هیچوقت رپر نمیشدم تا اون کارارو نمیکردم .




فرق امینم با اسلیم شیدی – آیا امینم شیطان پرست است؟ 1



سپاس فراموش نشه لطفا..
البته مامان امینم توی بچگیش بخاطر اینکه مریض بوده خیلی بچه هاشو اذیت میکرده .. نه اینکه کل توهیناش ب مادرش بخاطر ایلومیناتی بوده باشه 
توی headlights خیلی معذرت خواهی احساسی ازش کرد )': 
Recovery هم ینی احیا و بهبود ، نه بازخوانی 
جالبه...فکر می کردم دوره این مطالب رائفی پوری گذشته. یادش بخیر عجب دورانی بود.
(05-05-2017، 7:17)Actinium نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
جالبه...فکر می کردم دوره این مطالب رائفی پوری گذشته. یادش بخیر عجب دورانی بود.
خدایی من نمیدونم اون آدمی که این چرت وپرت ها رو نوشته به چی فکر کرده! امینم خدا رو الهام بخش خودش معرفی کرده و خیریه داره
واقعا عقل خجسته ای دارن عده ای مذهبی مثلا
خدا به دادشون برسه