انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شش ستاره لالیگا که ممکن است راهی لیگ برتر شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تیم های جزیره پول زیادی برای خرج کردن دارند و بعید نیست که پول شان را در اسپانیا خرج کنند.

طرفداری - تری گیبسون، کارشناس فوتبال اسپانیا در اسکای اسپورتس، خریدهای احتمالی تیم های لیگ برتر انگلیس از لالیگا را بررسی می کند.
هامس رودریگز

عمق ترکیب زین الدین زیدان را می توان بعد از بررسی زمان بازی هامس رودریگز متوجه شد. هامس حتی شانس بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم نداشت.

اما هر زمان که بازی کرده، فوق العاده بوده است. باید پذیرفت که تعداد بازی های او در رئال مادرید، بسیار کم است. ایسکو از فرصتش بهترین استفاده را برد و تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی تیم زیدان شد و همین موضوع، کار را برای هامس، بیش از پیش سخت کرد.

رئال مادرید برای خرید هامس، 80 میلیون یورو خرج کرده و باید پذیرفت که ارزش هامس، بیش از نیمکت نشینی است. ولی باید ترکیب رئال را هم دید و دید که هامس با فرم کنونی اش، نمی تواند جایی برای خود در ترکیب اصلی زیدان پیدا کند.

رودریگز می تواند خرید فوق العاده ای برای تیم های جزیره باشد و می تواند تمامی شش تیم برتر این لیگ را ارتقا بخشد. وی بازیکن فوق العاده ای است و زیبا بازی می کند. همه از دیدن هفتگی بازی های هامس، خوشحال خواهند شد.
آلوارو موراتا

موراتا بازیکن جاه طلبی است و می خواهد انتخاب اول تیمش در خط حمله باشد. زیدان، انعطاف پذیری خود را ثابت کرده اما کار، برای موراتا سخت است. موراتا می تواند ادعای به حق بازی های بیشتر را داشته باشد.

زیدان اما ایمان زیادی به بازی کریم بنزما دارد و باید قبول کرد که بنزما در سال های اخیر، عملکرد مناسبی را در رئال مادرید ثبت کرده. اما واضح است که موراتا از حضور نداشتن در بازی های بزرگ تیمش، بسیار عصبانی به نظر می آید. نگرش موراتا شگفت انگیز است اما باید پذیرفت که او می تواند برای ترک رئال، تلاش کند. آلوارو می تواند رئال را ترک و بار دیگر، خودش را به همگان ثابت کند، همان کاری که در یوونتوس انجام داد.

او هم می تواند فرصت فوق العاده ای برای تیم های جزیره باشد. موراتا تنها 24-25 سال سن دارد و مهاجمی در سطح جهانی است و تیم های جزیره، به دنبال چنین بازیکنانی می گردند.

مطمئنا زین الدین زیدان برای حفظ او در رئال مادرید، تلاش خواهد کرد اما موراتا تشنه بازی کردن است.

گرت بیل

انتقال گرت بیل، همیشه ممکن است؛ زیرا پول، حرف اول را می زند. البته ذهنیت گرت بیل نیز مهم است. از زاویه بیرونی که به قضیه بنگریم، بیل هیچ دلیلی برای ترک رئال مادرید ندارد. او در بهترین تیم دنیا بازی می کند و جام می برد. بله، بیل فصل ناامید کننده را به دلیل مصدومیت هایش گذراند اما زمانی که بازی می کرد، فرم فوق العاده ای داشت. بعد از یک فصل مصدومیت، نباید مهارت ها و ارزش یک بازیکن را فراموش کرد.

رئال مادرید هم علاقه مند حفظ بیل است و زیدان هم او را می خواهد. زیدان، بیل را هم بر روی نیمکت و هم درون زمین می خواهد.

احتمال اینکه رئال مادرید خواستار فروش بیل باشد یا بیل خواستار ترک رئال، بسیار کم است.


ایناکی ویلیامز

با استعداد فوق العاده ای که ویلیامز دارد، می توان او را در لیگ برتر انگلیس تصور کرد. مانند تمامی بازیکنان اتلتیک بیلبائو، ایناکی هم نگرش فوق العاده ای دارد.

او سرعتی و تکنیکی است اما طی فصل گذشته، انتظار گل های بیشتری از او داشتیم. البته یادمان باشد که ایناکی، همیشه به عنوان مهاجم وسط بازی نمی کند؛ جایی که می تواند بهترین بازی خود را ارائه دهد.

تیم های زیادی در لیگ برتر می توانند برای خرید او اقدام کنند. ایناکی جوان است و پتانسیل زیادی دارد و اگر در پست مهاجم نوک بازی کند، قادر خواهد بود 10-15 گل طی یک فصل به ثمر برساند.

خرید ویلیامز، پول زیادی می خواهد؛ همه از سختی خرید بازیکن از اتلتیک بیلبائو خبر دارند. با این وجود، ایناکی هم، از آن بازیکنان است که باید در تابستان، فعالیت هایش را زیر نظر داشت.


ساندرو رامیرز

پتانسیل ساندرو را در بارسلونا دیدیم. او توانایی هایش را در مالاگا هم ثابت کرد. بازیکنی 10 میلیون یورویی که طی یک فصل لالیگا، 15 گل زده، فوق العاده است! ساندرو، سریع، دونده، ضربه آزادزن توانا و البته فینیشر موفقی است. وی اعتبار بازی اش را با پیراهن مالاگا بالا برد.

کارلوس سولر

کارلوس سولر، تبدیل به بازیکنی فوق العاده خواهد شد. او کاملا قالب یک هافبک هجومی اسپانیایی را دارد و سبک بازی اش، کم شباهت به داوید سیلوا نیست؛ کسی که به درخشش اش با پیراهن منچسترسیتی، عادت کرده ایم. سولر، با توپ جادو می کند و جوان است و با تمام توانش تلاش می کند تا تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی والنسیا شود.

مانند همیشه، والنسیا جوانان با استعدادی را به تیمش می آورد و سولر، بهترین استعداد سال های اخیر والنسیا بوده؛ خیلی وقت است که استعدادی مانند او را در پیراهن والنسیا ندیده ام.


سولر توانسته است راه خود را به ترکیب اصلی تیم والنسیا باز کند و بعید است که بتوان او را با قیمت کمی خرید. تیم های لیگ برتر، پول زیادی دارند و سولر را هم در رادار خود می بینند