انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: درخواست سرمربی امید بعد از انتخاب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
درخواست سرمربی امید بعد از انتخاب

دیروز و با اعلام مهدی تاج – امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید شد. او باید تا یک ماه دیگر تیم ملی زیر 23 سال را برای بازی های مقدماتی جام  ملت ها در قرقیزستان آماده کند.

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از این انتخاب در یادداشتی نوشت:« سربلندی ایران آرزوی همه ماست. جا دارد از کلیه اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون و کارلوس کی روش تشکر کنم که یکبار دیگر به بنده اعتماد کردند و مسئولیت یکی از حساس ترین رده های تیم ملی کشور را به من سپردند. سنگینی این بار قابل تحمل نخواهد بود مگر با همت و کمک همه اهالی فوتبال. از بازیکنان، باشگاه ها، مربیان و مدیران عامل گرفته تا ارکان فدراسیون همگی باید متحد و هم دل جهت رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.


عادت ندارم به گذشته رجوع کنم و یا اینکه بهانه بیاورم ولی یکبار طعم عدم همکاری را چشیده ام و تیمم تنها یک هفته قبل از آغاز مسابقات توانست به صورت کامل و با تمامی بازیکنان تمرین کند. راه برای رسیدن به توکیو سخت و زمان کوتاه است. اولین چالش اصلی ما دقیقا یکماه دیگر در بیشکک قرقیزستان خواهد بود. برنامه های خود را مرحله به مرحله پیش خواهیم برد و موفقیت در هر مرحله نیاز به همدلی کلیه خانواده فوتبال دارد. به زودی برنامه های خود را در خدمت فدراسیون و فوتبالدوستان عزیز کشورم قرار خواهم داد.


دست تک تک پیشکسوتان و مربیان عزیز را به گرمی می فشارم و از همه آن ها می خواهم که مرا یاری دهند زیرا کمک آن ها قطعا باعث دلگرمی خواهد بود و می توانیم اینبار با یک همت ملی در کنار هم شیرینی صعود به المپیک را تجربه کنیم.


سربلندی ایران آرزوی همه ما است.»