انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مجله ماشین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عرضه لامبورگینی گالاردو 2012 در آمریکا

مجله ماشین 1
لامبورگینی گالاردو ال پی 2-550 اسپایدر با قیمت تعیین شده در بازار آمریکا عرضه شد .
شرکت لامبورگینی بالاخره اعلام کرد گالاردو ال پی 2-550 اسپایدر که تقریبا مشابه مدل ال پی 2-550 والنتینو بالبونی است ، وارد بازار آمریکا شد .
قیمت پایه این خودرو 209 هزار دلار و هزینه حمل و نقل آن نیز به طور جداگانه 2.995 دلار است .
گالاردو ال پی 2-550 اسپایدر ، دسامبر سال 2011 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی شد .
این خودرو از یک موتور 5 لیتری برخوردار است که 550 اسب بخار قدرت دارد . با چنین ویژگی هایی این خودرو در 4.2 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت این خودرو 319 کیلومتر در ساعت است .
استفان وینکلمن ، رئیس و مدیر عامل شرکت لامبورگینی می گوید : این مدل جدید لامبورگینی ابعاد تازه ای از لذت رانندگی را به شما نشان خواهد داد .


رونمایی از لیموزین فیات 500

مجله ماشین 1

کاروزریا کاستانا از لیموزین فیات 500 رونمایی کرد .
این خودرو به سبک لیموزین های کلاسیک آمریکایی ساخته شده است و طول آن 5.32 متر است .
لیموزین فیات 500 در دو مدل مختلف لیمپ سیتی و لیمو سان تولید خواهد شد .
در لیمو سیتی از طراحی جدیدی برای درهای انتهایی خودرو استفاده شده است ، به این صورت که با فشار دکمه ای این درها به عقب خودرو می روند . لیمو سان نیز بیشتر مشابه ساختار فیات 500 کانورتیبل است .
کاروزریا کاستانا همچنین از تصمیماتی مبنی بر ساخت لیمو سیتی پرزیدنت و مدل الکتریکی لیموزین فیات 500 خبر داد که از دو موتور برقی برخوردار خواهد بود .

اعلام جزئیات تویوتا لندکروز مدل 2012

مجله ماشین 1

شرکت تویوتا موتور ژاپن به تازگی قیمت پایه خودروی لندکروز مدل 2012 را اعلام کرد.
تویوتا لندکروز فیس لیفت که با نام مدل 2012 شناخته می شود دارای برخی ویژگی های جدید نسبت به مدل پیشین می باشد. تویوتا اعلام کرده که لندکروز 2012 هم اکنون دارای سامانه کمکی گردش خودرو به طرفین در جهان است. این سامانه با در نظر گرفتن فاکتورهایی مثل عرض جاده به گردش خودرو در شعاع بسیار کمتری کمک می کند. همچنی سامانه دیگری با در نظر گرفتن شیب جاده دنده مورد نیاز خودرو را انتخاب می کند. همچنین یک صفحه نمایشگر تمامی زوایای بیرونی اطراف خودرو را نمایش می دهد.
مشتریان لندکروز مدل 2012 می توانند بنا به تمایل خود نمایشگر های عقبی را که بر روی پشتی صندلی های جلو نصب می شود را سفارش دهند. این نمایشگر ها قادرند تمامی قالب های dvd. cd را پخش کرده و به کارت حافظه sd یا usb 2.0 متصل شوند. موتور 8 سیلندر این خودرو دارای 268 اسب بخار توان در دور موتور 3600 و بیشینه گشتاور 650 نیوتون در دور موتورهای بین 1600 و 2800 می باشد. این خودرو از لحاظ میزان آلایندگی با استاندارد های یورو پنج مطابقت دارد. لندکروز مدل 2012 از ماه مارس سال جاری و با قیمت 62285 پوند وارد بازار می شود.


رونمایی نسخه محدود A3

مجله ماشین 1
شرکت خودروسازی آئودی برند لوکس فولکس واگن نسخه ای محدود از a3 را رونمایی کرد.
طبق اعلام آئودی این مدل محدود در تمامی نسخه ها از سه در تا اسپرت و کابریولت تولید خواهد شد. به گفته آئودی نسخه های اسپرت و سه در با چراغ های جلوی زنون، چراغ های دید در روز led و رینگ های 17 اینچی آلیاژی تولید می شوند. از ویژگی های داخلی آئودی a3 می توان به سامانه بلوتوث ،سامانه کنترل مسیر، سامانه دوربین پارک و یک سامانه صوتی قوی اشاره کرد. در نسخه اسپرت علاوه بر متعلقات بالا یک سانروف برقی نیز تعبیه شده است.
همچنین نسخه کابریولت با دارا بودن تمامی متعلقات بالا مجهز به صندلی های تمام چرم و کاپوت ضد صدا می باشد. آئودی هنوز درباره تغییرات احتمالی در نسخه های محدود a3 اظهار نظری نکرده ولی قیمت نسخه a3 اسپرت و کابریولت را به ترتیب 1900و 1950 یورو بیشتر از قیمت مدل پایه اعلام کرده است.

چشم‌انداز تيره بازار خودروي ايتاليا در 2012

مجله ماشین 1

انجمن خودروسازان ايتاليا چشم‌انداز بازار خودروي اين کشور را در سال 2012 ميلادي تيره و تار توصيف کرد. اين انجمن پيش‌بيني قبلي خود را درباره فروش خودرو در ايتاليا طي سال جاري ميلادي به 1.68 ميليون دستگاه کاهش داد. اين در حالي است که فروش خودرو در ايتاليا در سال 2011 به 1.74 ميليون دستگاه رسيد.
در سال 2010 نيز فروش خودرو در ايتاليا به رقم 1.96 ميليون دستگاه رسيده بود. به اين ترتيب بازار خودروي ايتاليا در چند سال گذشته روند نزولي داشته است.
به گزارش رويترز، جياني فيليپوني، رييس انجمن خودروسازان ايتاليا در اين باره گفت: تمام اعضاي ما پيش‌بيني‌هاي خود را براي فروش در سال جاري کاهش داده‌اند.



لطفا براي كفتن خوب بود يا فوق العاده بود از دكمه ي سپاس و اعتبار استفاده نماييد
ماشين فقط ساخت ايتاليا
باهاشون برخورد میکنم به دل نگیر