انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جذب انرژی های مثبت و دفع انرژیهای منفی از خود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
احتمالاً در محیطی قرار گرفته اید و یا اینکه بعضی از مواقع در درون خود احساس بی حالی و بی انرژی بودن به شما دست می دهد. ممکن است کمی احساس سنگینی در ناحیه گردن خود کنید و یا اینکه بی دلیل دلمتان بگیره و یا اینکه به یاد دلتنگی هایتان بیفتید و یا حتی لبخند زدن برایمان مشکل بشه. حتی اگر قبل از آن می خندیدید شما در یک محیط با بار منفی انرژی قرار گرفته باشید! و این بسیار عادیست که بار منفی را جذب کنید. هرکدام از انسانها در بعضی شرایط ممکن است که منفی شده باشند ... احساساتی مثل مقصر دانستن، ‌افسردگی، نگرانی، بی تفاوتی، ‌قضاوت نابجا، ‌دو دلی، ‌تنبلی، ‌بی ارزش دانستن خود ... احساسات منفی هستند که انرژی منفی تولید می کنند.!
اگر جریان رسانایی را بشناسیم می توان به آسانی دریافت که جریان از سمت گرم به سمت سرد حرکت خواهد کرد و از سمت مثبت به سمت منفی. افرادی که حساس ترند انرژی منفی را بیشتر جذب خود می کنند چون با شخصیت حقیقی خود نزدیکتر و بی پرده تر هستند. این افراد ممکن است بسیار رنج ببرند. افرادی دیگری که حساسیت کمتری دارند انرژی خود را از آب، ‌غذا، روابط جنسی دریافت می کنند. این افراد در امور بیرونی آدمهای موفقی هستند و می توانند کارهایی که دیگران قبل انجام داده اند به خوبی انجام دهند ولی هرگز نمی توانند چیزی بیافرینند. نکته بسیار مهم این است که چطور انرژی منفی جذب شده را تخلیه کنیم.؟!
فرض کنید سوار دوچرخه ای هستید. برای حفظ تعادل گاهی به چپ و گاهی به راست متمایل می شویم و فقط برای مدت کوتاهی می توانیم خود را در مرکز نگه داریم . این دو چرخه جریان زندگی و قضیه تعادل انرژی منفی و مثبت است. لزومی ندارد از انرژی منفی بترسیم بلکه باید یاد بگیریم چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم و چطور انرژی های مثبت را دوباره جذب خود کنیم. این تعامل با دنیا بسیار جذاب و رشد دهنده خواهد بود.
راه هایی برای کسب آرامش و پر انرژی شدن جسم و روح وجود دارد که عبارتند از:

- تاثیر گناهان بر روی انرژی:
دوری از گناهان و انجام کارهای نیک و داشتن ایمان قوی باعث قوی شدن سطح انرژی حیاتی می شود.

- تاثیر تمرینات یوگا و مدیتیشن برای کسب انرژی های مثبت:

meditation%20-%20yoga%20-%20zen.png
انجام ورزش و یوگا و مدیتیشن و پیاده روی آرام و حرکات کششی و بالا و پایین آمدن از پله کمک خوبی به کسب انرژی مثبت می شود.

- تاثیر خواندن تسبیحات اربعه برای بالا بردن سطح ارتعاشات:
Namaz%20-%20Tasbih.jpg

ذکر اسماء الهی مخصوصأ تسبیحات اربعه و ذکر الله به دلیل بالا بودن سطح ارتعاشات آن باعث آرامش می شود. ذکر گفتن با تسبیح انرژیهای منفی سر انگشتان دست را تخلیه می کند.

- تاثیر وضو و نماز در کسب انرژی های مثبت:
وضو و خواندن نماز اول وقت و نیز خواندن «نماز شب» کانالهای انرژی بدن (چاکراهای هفت گانه) را فعال می کند. همچنین سجده کردن در حین نماز خواندن فواید زیادی دارد و باعث تخلیه اشعه های زائد یا همان انرژی های منفی از بدن می شود و همچنین سجده های طولانی باعث باز شدن چشم سوم نیز می شود (در این مورد احادیث و روایات زیادی وارد شده است).

- تاثیر شمع و سوزاندن عود در دفع انرژی های منفی:
در اتاق خود شمع روشن کنید زیرا شمع انرژی های منفی را می سوزاند و روشن کردن عود باعث جذب انرژی مثبت می شود.

- تاثیر طبیعت و کوه و دریا و... در بدست آوردن انرژی های مثبت:
رفتن به طبیعت و کوه و دریا و دشت و آبشارها زیرا این مناطق سرشار از انرژی های مثبت هستند. قدم زدن در هوای پاک مخصوصأ یک ساعت قبل از طلوع خورشید و قبل از غروب به این علت که در این ساعات محیط بیشترین امواج شفابخش را دارد.

- تاثیر خوابیدن رو به روی قبله کسب انرژی های حیاتی کیهانی:
سعی کنید همیشه رو به قبله بخوابید به این صورت که سرتان سمت قبله باشد. اینطور خوابیدن انرژی های حیاتی کیهانی شما مرتب شارژ شود.

- تاثیر دور کردن وسایل کهنه و قدیمی از خانه:
وسایل کهنه و اضافی انرژی منفی تولید می کند آنها را از محیط زندگی خود دور کنید.

- تاثیر ترس ها و نگرانی ها در جذب انرژی های منفی:
از شر ترس ها و نگرانی هایتان خلاص شوید. شما می توانید فهرستی از ترس ها و نگرانی هایتان را بر روی یک کاغذ بنویسید و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشید. زیرا این نگرانی ها باعث راکد شدن و عدم پیشرفت شما در زندگی می شود. اگر خانه تان لبریز از خاطرات ناراحت کننده است، به فکر جابجایی و نقل مکان به خانه جدید دیگری باشید.

- تاثیر موسیقی های بیکلام و آرامبخش برای جذب انرژی های مثبت:
Music-Therapy%20For%20Site%20www.musicth
گوش دادن به موسیقی های آرام و یا به صدای طبیعی دریا یا صدای آبشار و صدای نغمه و آواز پرندگان و... آرامش بخش است.

- تاثیر پوشیدن لباس تیره رنگ و لباس روشن:
در پانزده روز اول ماه قمری لباسهای تیره رنگ بپوشید و در نیمه دوم ماه قمری لباسهای روشن بپوشید.

- تاثیر حمام گرفتن با نمک برای دفع انرژی های منفی از بدن:
هرگاه احساس خستگی و ناراحتی یا سنگینی کردید، به حمام بروید، وان حمام را پر از آب کرده و نمک دریا (یا نمک معمولی) در آن ریخته و بطوریکه آب شور شود داخل آب رفته و به مدت بیست دقیقه در آن دراز بکشید با اینکار تمام گره ها و انرژی های منفی از بدن شما بیرون می رود.
در صورتیکه وان حمام ندارید می توانید درحالیکه بدنتان نمناک است آب نمک درست کنید و از سر تا پای خود را نمکی کنید. حدود 20 دقیقه به این حالت بمانید. بعد از آن بدن خود را با آب معمولی بشورید و بیرون بیایید.

- تاثیر کوبیدن پاشنه پا بر روی زمین برای تخلیه انرژی های منفی از خود:
در مواقعیکه احساس خستگی و ناراحتی می کنی کف هر دو پا را مخصوصأ پاشنه پا را محکم به زمین چند بار بکوب و کف هر دو دست را به هم بزنید. چندین بار تا انرژی های منفی از بدنتان بیرون برود. برای افزایش انرژی و فعال شدن سیستم ایمنی بدن با کف دست ماهیچه های ساق پا را سریع بمال و ۱۸ بار این کار را بدون فاصله تکرار کنید.

- تاثیر ماساژ دادن گوش جهت تحریک انرژی های بدن:
برای بوجود آمدن حس آرامش و شادابی بدن و تحریک انرژی های بدن نرمه هر دو گوش را برای دو دقیقه فشار بدهید و نیز بالای هر دو انگشت کوچک دست را فشار بدهید.


- تاثیر شکر گذاری از خداوند جهت دریافت انرژِی مثبت از خدا:
همیشه شکر گذار نعمتهایی که دارید یا ندارید را از خداوند باشید و خطاها و ناراحتی هایی که از دیگران دارید را ببخشید و فقط به خوبی های دیگران و اطرافیانتان نگاه کنید و اهداف و آرزوهایتان را بنویس و برای رسیدن به آنها تلاش کنید و سعی کنید که صفات مثبت خود را افزایش بدهید. در هر حادثه ای فقط به جنبه مثبت آن نگاه کنید. در همه وقایعی که برای شما روی می دهد، لطف و رحمت الهی نهفته است و آن را در نظر بگیرید.

- تاثیر تغییر متفاوت در ظاهر خود:
یک تغییر متفاوت و جدید به خودتان بدهید رنگ و حالت موهایتان را عوض کنید. تغییر در مدل لباس و نوع آرایش می تواند به شما شادابی و نشاط خاصی بدهد.

- تاثیر گیاهان خانگی در شادابی روحی:
محیط زندگی خود را با گیاهان و گل های زیبا بیارایید.

- تاثیر غذاهای گیاهای و میوه جات در شادابی روحی جسمی و رفع بیماریهای ناشی از غذا:
به اندازه غذا بخورید نه کم و نه زیاد. از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید و روزی هشت لیوان آب بنوشید. از خوردن گوشت قرمز و سوسیس و کالباس دوری کنید.

- تاثیر عطرهای خوش بو در تقویت چاکراهای بدن و افزایش سطح انرژی های مثبت:
از عطرها زیاد استفاده کنید و سعی کنید عطر را بیشتر در قسمت ها و محل های هفت چاکرایتان بزنید تا سطح انرژیتان افزایش یابد و به آرامش برسید. استفاده از گلاب نیز مفید است. گلاب دارای خاصیت فعال کننده چاکرای هفت می باشد و باعث ایجاد معنویت بیشتر می شود.

- تاثیر استفاده از اسفند و کندر و عود برای دفع انرژی های منفی از محیط کاری و منزل:
در محیط خانه یا محل کار خود،هر چند روز یکبار اسفند و کندر و عود دود کنید تا انرژی های منفی محیط از بین برود. استفاده از جوشانده آب اسفند و اسپری آن در محیط نیز انرژی های منفی را از بین می برد.

- تاثیر خواندن ذکر هو الله هو برای دفع انرژی های منفی از خود:
برای اینکه از شر انرژی های منفی به دور باشید، هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ذکر «هو الله هو» را چندین بار بگویید و در ذهنتان تصور کنید که نوری دور تا دورتان را فرا گرفته و در محفظه ای از انرژی هستی قرار گرفته اید. هنگامیکه احساس سنگینی می کنی و افکار ناراحت کننده و منفی به سویت هجوم آورده سه بار سوره ناس را بخوان فورا اثرش را می بینی.


- چند تکنیک جهت تخلیه انرژی های منفی:

1- تکنیک صدای زنبور:
این تکنیک جهت تخلیه انرژی منفی و افکار منفی بصورت خیلی ابتدایی و ساده کاربرد دارد. راحت بنشینید و دست ها را روی گوش بگذارید و با کف دست، گوشهای خود را بگیرید. دم بگیرید و بازدم را از بینی با صدای "اووووم" خارج کنید. این تکنیک در مغز ایجاد ارتعاش می کند و انرژی منفی و افکار مزاحم ذهن را تخلیه می کند.

2- تکنیک دیگر:
در وضعیت مدیتیشن قرار بگیرید و دستهایتان در وضعیت مدیتیشن باشد. تصور کنید آبشاری از جنس نور به رنگ سفید که رگه های طلایی دارد از بالای سر وارد چاکرای هفت گانه شما می شود و پایین و پایینتر می آید تا به کف پایتان می رسد. همه بدنتان از نور سفید طلایی پر می شود. بعد این آبشار نور، از کف پایتان به سمت بالا حرکت می کند. این تکنیک را چندبار انجام دهید.

3- تکنیک ستاره:
صاف بایستید و پا و کمر و گردن در یک راستا باشد. پاها روی زمین قرار بگیرد. اگر کفش به پا دارید بهتر است در آورید و کف پا روی زمین باشد.
(اگر در آپارتمان هستید، چون در هاله زمین قرار دارید مشکلی ندارید) دست ها را به موازات شانه باز کنید. کف دست چپ به سمت بالا و کف دست راست به سمت پایین باشد. در این حالت انرژی از دست چپ شما وارد چاکرای قلب می شود و تمام چاکراها را پر می کند و در هاله چرخش انرژی ایجاد می کند. اضافه انرژی دریافتی از دست راست خارج می شود. این چرخش را در ذهن تصور کنید تا تمرین بهتری داشته باشید.
نکته: همانطورکه کمبود انرژی فرد را دچار مشکلاتی می کند، انرژی مازاد هم می تواند مشکل زا باشد.

4- تکنیک تنفس:
وقتی سردرد دارید، سعی کنید که حفره سمت راست بینی تان را ببنیدید و برای تنفس کردن تنها از حفره سمت چپ استفاده کنید. خواهید دید که بعداز پنج دقیقه سردرد شما خوب خواهد شد. اگر احساس خستگی می کنید، برعکس اقدام فوق را عمل کنید. حفره سمت چپ بینی تان را ببندید و تنها از حفره سمت راست بینی تان تنفس کنید. بعداز مدتی احساس می کنید که خستگی شما برطرف شده است. حفره سمت راست بینی شما به گرمی مربوط است و لذا براحتی گرم می شود این درحالی است که حفره سمت چپ بینی تان به سردی مربوط می باشد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.musictherapy.ir