انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرد یخی در الریان ماندنی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 مرد یخی در الریان ماندنی شد

ستاره سابق دانمارکی ها و یکی از مطرح ترین مربیان شاغل در حاشیه خلیج فارس قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با قطری ها تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میشل لادروپ ستاره سال های نه چندان دور فوتبال دانمارک و یکی از مطرح ترین و در عین حال گران قیمت ترین مربیان شاغل در باشگاه های حاشیه خلیج فارس با وجود فصل نه چندان خوبی که با الریان در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت همچنان مهر تایید سران باشگاه الریان را روی برگه قرارداد خود دید تا برای یک فصل دیگر در دوحه ماندنی شود.

استاد الدوحه با اعلام این خبر نوشت:« میشل لادروپ یا همان مرد یخی نیمکت الریان امروز وارد دوحه می شود تا ضمن تمدید قرارداد خود زمینه آغاز تمرینات پیش فصل و برپایی اردوی آماده سازی در اتریش را فراهم کند. بازگشت لادروپ به تمامی شایعات پیرامون کوچ این مربی از قطر پایان می دهد تا خیال طرفداران الریان از بابت نیمکت رهبری این تیم آسوده باشد».

لادروپ فصل قبل در حالی از میانه های نیم فصل نخست هدایت مدافع عنوان قهرمانی قطر را در دست گرفت و جانشین خورخه فوساتی شد که نه تنها هیچ جام داخلی به دست نیاورد بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز پشت سر الهلال و پرسپولیس قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.