انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دو جایزه جشنواره ونیز برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دو جایزه جشنواره ونیز برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»



«بدون تاریخ بدون امضا» دو جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۷ را دریافت کرد.

دو جایزه جشنواره ونیز برای فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» 1
به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند که در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد شامگاه ۱۸ شهریور ماه دو جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۷ را دریافت کرد.
نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های این جشنواره شد و وحید جلیلوند نیز جایزه بهترین کارگردانی را به دست آورد. 
محمدزاده بعد از دریافت جایزه خود گفت: من افتخار می کنم که ایرانی هستم و همچنین خوشحالم که رخشان بنی اعتماد یکی از بهترین فیلمسازان تاریخ سینمای ایران در هیات داوران این دوره از جشنواره ونیز حضور دارد.
همچنین وحید جلیلوند پس از دریافت جایزه‌اش گفت: به مردم خوب و نازنین کشورم سلام می‌کنم و از همین‌جا دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. به نمایندگی از عوامل، این جایزه را به علی جلیلوند تهیه‌کننده این فیلم که با مدیریت، صبوری و آرامشش این فرجام نیک را برای این پروژه رقم زد، تقدیم می کنم.
این کارگردان ایرانی بیان کرد: من در در فرهنگی بزرگ شدم که مردمانش اعتقاد قشنگی دارند و آن این است که وقتی شما برای کسی دعا می‌کنید خداوند پیش از او به تو لبخند می‌زند و پاسخ دعاهای تو را می‌دهد. خواهش می‌کنم برای من دعا کنید که پس از دریافت این هدیه بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم و همیشه به یاد داشته باشم سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن‌که فیلمساز خوبی بسازد.
انتهای پیام/