انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ویژگی های جدید و آشکار نشده iOS 11
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپل به زودی از iOS 11 رونمایی می کند و تغییرات بزرگی را در دنیای گوشی های آیفون و آیپدها ایجاد می می کند.

اپل در بسیاری از خبرهای منتشر شده در مورد این سیستم عامل جدید به ویژگی های جدید آن اشاره کرده اما با این وجود، باز هم سخنی در مورد برخی دیگر از این ویژگی ها گفته نشده است. این تغییرات عبارتند از:

ایرپادهای جدید

ایرپادهای اپل، همواره حرف اول را در بازار هدفون های وایرلس می زنند و هر چند به مدرنترین ویژگی های یک هدفون وایرلس مجهز هستند اما با ورود iOS 11، تغییراتی از نظر قابلیت برقراری اتصال، سنسورها و کیفیت صدا در آنها ایجاد می شود.

ارتقای قابلیت های دوربین

در حالیکه آیفون 8 از دوربین بسیار قوی برخوردار است اما ویژگی Portrait mode به Portrait Lighting mode تغییر می کند که این امر به ویژه در مورد آیفون 7 پلاس صدق می کند و وضوح و عمق بیشتری به تصویر می بخشد.

ضبط ویدئو با کیفیت بالاتر

با ورود سیستم عامل جدید اپل، حالت های جدیدی برای ضبط ویدئوی فول اچ دی و 4K ایجاد می شود که همه این حالت ها به همراه هم، تصویری واقعی و زنده را خلق می کنند.

ایموجی های جدید

ایموجی های iOS 11 با ایموجی هایی که قبلا مشاهده کرده اید متفاوت خواهند بود و در واقع از ویژگی های چهره و صدای کاربر الهام گرفته اند. این ایموجی ها را می توانید به همراه پیام های صوتی ضبط شده، ارسال کنید.

وال پیپرهای جدید

هر نسل جدید سیستم عامل iOS، وال پیپرهای جدیدی را به همراه دارد و این امر در مورد iOS 11 نیز صدق می کند. این سیستم عامل با آیفون 5 اس و نسل های بعد از آن، آیپد مینی 2 و نسل های بعدی آن سازگاری دارد.