انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توضیحات سازنده Pokemon Go در مورد فناوری واقعیت افزوده گوشی‌های جدید آیفون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توضیحات سازنده Pokemon Go در مورد فناوری واقعیت افزوده گوشی‌های جدید آیفون 1

یکی از جالب توجه‌ترین تکنولوژی‌هایی که اپل در گوشی‌های آیفون 8 و آیفون ایکس به کار برده است، واقعیت افزوده است که بازی‌های مختلفی می‌توانند از این تکنولوژی بهره ببرند. بازی پوکمون گو (Pokemon Go) موفق‌ترین بازی در زمینه‌ی بازی‌های واقعیت افزوده (AR) بود. به همین دلیل، شرکت سازنده‌ی این بازی (Niantic) نظر خود را درمورد این تکنولوژی جدید بیان کرد.



جان هنک، رئیس شرکت نیانتیک، گفت:
نقل قول: آیا ما امروز آینده را دیدیم؟ هم بله و هم نه! واقعیت افزوده‌ای که امروزه روی گوشی‌ها وجود دارد، گامی در مسیر ساختن واقعیت افزوده‌ی کامل است. اما این تکنولوژی در حال حاضر محدودیت‌هایی دارد که باید این محدودیت‌ها را درک کنیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.


سپس او منظور خود از واقعیت افزوده را توصیف کرد و گفت:
نقل قول: بسیاری از مردم تصور می‌کنند که واقعیت افزوده فقط به دیدن اجسام دیجیتالی روی صفحه‌ی دوربین یا دنیای واقعی، محدود می‌شود. اما به نظر ما این تصور درست نیست. در واقع، واقعیت افزوده به این معناست که اطلاعات، اشیاء و تجربیات دیجیتالی را در دنیای واقعی پیاده‌سازی کنیم تا بتوانیم آن‌ها را دراین دنیا تجربه کنیم.


با توجه به گفته‌های جان هنک، برای پیشرفت در زمینه‌ی تکنولوژی واقعیت افزوده، فقط چسباندن و قرار دادن اشیاء در دنیای واقعی کافی نیست.هنک اضافه کرد:
نقل قول:  این یک امر مهم است و به همین دلیل شرکت نیانتیک، تمام توان خود را برای پیشرفت در این زمینه به کار می‌برد. اگر به درستی از این تکنولوژی استفاده شود، یک روش قوی برای افزایش تجربیات انسان با دنیای واقعی خواهد بود. اما اپلیکیشن‌هایی که صرفا یک تصویر یا شیء دیجیتالی را روی میز آشپزخانه شما نشان می‌دهند، برای ما به عنوان واقعیت افزوده محسوب نمی‌شوند.


گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در تاریخ ۳۱ شهریور و گوشی آیفون ایکس در تاریخ ۱۲ آبان، عرضه خواهند شد.