انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است ! 1


رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است



رپر آمریکایی B.o.B از آن دست طرفداران نظریه زمین تخت گرایان است . این انجمن که معتقد است زمین کاملا صاف بوده و انحنایی ندارد به هیچ عنوان تصاوری سازمان فضایی ناسا را قبول نداشته و این سازمان را بزرگترین دروغ گوی تاریخ میدانند .مشخصا این انجمن به علت نداشتن توان مالی امکان نمایان کردن واقعیت حرف خود را نداشته و تابدین سال تنها با استفاده از آزمون و خطا و شواهد زمینی استدلال خود را اثبات کرده اند و اگر فردی با اطلاعات عمومی متوسط با این افراد صحبت کند براحتی قانع میگردد که زمین صاف بوده است .



رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است ! 1



این انجمن شواهد خاصی از خطا های دوربین های ناسا را نیز جمع آوری میکند که به واقع میتوان گفت تا حدودی هم راست میگویند جالب تر آنکه هیچ خلبانی در حین پرواز انحنای زمین را محاسبه نمیکند و تمام خلبان ها زمین را صاف تلقی میکنند اما به دلایلی از فاش کردن این موضوع امتناع میکنند . هزینه کلی این درخواست ۱ میلیون دلار میباشد که تا بحال حدود ۴۰۰۰ دلار آن تامین گردیده است .


رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است ! 1



B.o.b که معتقداست زمین صاف بوده و از ان دست افراد سخت کوش در اثبات این موضوع میباشد ، درخواست کمک مالی مردمی کرده تا بتونه خودش ماهواره ای تهیه کرده و به فضا ارسال کند تا ثابت کند زمین صاف است و گرد نیست .

از دروغ های ناسا میتوان به سفر چند دهه قبل آن به ماه اشاره کرد که بسیاری از دانشمندان آن را دروغ قرن لقب داده اند .
یدونه از فضانوردان زیرش نوشته بود من خودم رفتم دیدم,زمین گرده
زمان ماهواره امید، احمدی نژاد چرا فاش نکرد قضیه رو...؟

فکر میکنم به احمدی کسی خبر نداده وگرنه حتما به این مساله رسیدگی می کرد و توی صحن مجمع عمومی سازمان ملل افشاگری می کرد...حیف.

رپر امریکایی که میگوید زمین تخت است ! 1