انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نامزدهای گرمی 2018 معرفی شدند (:
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نامزدهای گرمی 2018 معرفی شدند (: 1


 در شصتمین دوره جوایز «گرمی» که به اسکار دنیای موسیقی شهرت دارد، خوانندگان رپ و R&B از دیگر هنرمندان پیشی گرفتند.


امسال کارهای خواننده‌هایی چون «اد شیران» و «تیلور سوییفت» که از ستاره‌های دوره‌های پیشین بودند، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. آلبوم جدید «شیران» که «جدا شدن» نام دارد، در بخش بهترین آلبوم نامزد نشده و در بخش بهترین آلبوم پاپ با آثاری از «کلد پلی»، «کشا»، «لیدی گاگا» و «ایمجین دراگونز» رقابت می‌کند. ترانه «ببین مجبورم کردی چه کار کنم» سوییفت حتی به مرحله نامزدی هم نرسیده است.

در این میان «جی ـ زی»، «کندریک لامار»، «چالدیش گمبینو» و «برونو مارس» همگی در دو بخش بهترین ضبط سال و بهترین آلبوم سال به مرحله نهایی راه پیدا کردند. «جی ـ زی» در کل هشت نامزدی به دست آورد و از دیگر هنرمندان پیشی گرفت و «کندیک لامار» با هفت نامزدی دومین رتبه را دارد.


در بخش بهترین آلبوم سال، «بیدار شو، عشق من!» از «چایلدیش گمبینو»، «۴:۴۴» کاری از «جی ـ زی»، «لعنتی» آلبوم «کندریک لامار» و «جادوی ۲۴K» از «برونو مارس» نامزد دریافت «گرمی» هستند.
«دسپاسیتو» ترانه معروف «لوییس فونسی» خواننده اهل پورتو ریکو که با همراهی «ددی یانگی» رپر خوانده شده، در بخش‌های بهترین رکورد سال، بهترین ترانه و بهترین اجرای گروهی پاپ نامزد شده است.
در بخش بهترین اجرای تک‌نفره پاپ، نام «کلی کلارکسون»، «کشا»، «لیدی گاگا»، «پینک» و «اد شیران» به چشم می‌خورد.


نام «لئونارد کوهن» خواننده مطرح کانادایی که سال گذشته درگذشت هم در بخش بهترین اجرای راک دیده می‌شود. اثر این هنرمند فقید در این بخش با کارهایی از «کریس کورنل»، «فو فایترز»، «کالیو» و «ناتینگ مور» رقابت می‌کند. «متالیکا»، «کی. فلی»، «ناتینگ مور»، «فو فایترز» و «اونجد سِوِن‌فولد» هم نامزدهای بخش بهترین ترانه راک این دوره «گرمی» هستند. نام «متالیکا» و «ناتینگ مور» در فهرست نامزدهای بهترین آلبوم راک هم تکرار شده است.


نامزدهای جایزه بهترین آلبوم رپ «جی ـ زی»، «کندریک لامار»، «میگوس»، «رپسودی» و «تایلر، خالق» هستند.


برندگان «گرمی» ۲۰۱۸ روز ۲۸ ژانویه طی مراسمی که در نیویورک برگزار می‌شود، به برندگان بخش‌های مختلف اعطا خواهد شد.