انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتخاب سلنا به عنوان «زن سال» مجله بیلبورد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلنا در شماره  تازه مجله بیلبورد به عنوان "زن سال" انتخاب شد. سلنا که امسال ماجراهای گوناگونی را از انتشار آهنگ‌هایی تازه با وجود درگیری‌اش سختش با بیماری تا  انتشار سریالی به تهیه‌کنندگی اجرایی خودش با نام "سیزده دلیل که چرا" و از سر گذراندن یک عمل سخت پیوند کلیه و حضور در یکی از آثار وددی آلن پس از آن را تجربه کرد، امروز در اینستاگرام خود نسبت به انتخاب شدنش به عنوان زن سال دنیای موسیقی توسط مجله بیلبورد واکنش نشان داد. سلنا نوشت:

«از مجلۀ بیلبورد نه بخاطر افتخاری که به من داد، بلکه صادقانه بیشتر بابت رخدادی که آن را به زنان اختصاص داده‌ است تشکر می‌کنم. شب الهام‌بخش و خاطره‌انگیزی را با شما گذراندم و تمام خانم‌ها در آن صریح و با قدرتی مثال‌زنی صحبت کردند. همچنان تمام سعیم را به کار خواهم بست که بهترین عملکرد را داشته باشم تا لااقل ذره‌ای هم که شده شایسته یک چنین القابی باشم. همچنین آرزو می‌کنم که همچنان تلاش ما بر این باشد که بهترین رفتارها و عملکردها را داشته باشیم وقتی که دنیا می‌خواهد با ما به بدترین‌ شکل ممکن رو به رو شود. ما از مبارزه دست بر نخواهیم داشت.»


انتخاب سلنا به عنوان «زن سال» مجله بیلبورد 1


دو روز پیش هم طی مراسمی از او به طور رسمی در مراسم مجله بیلبورد تقدیر شد. مراسمی که نام سلنا در آن توسط فرانسیا رائیسا دوستی که کلیه‌اش را به او اهدا کرد پشت تریبون ذکر شد و سلنا موقع حرف زدن نتوانست جلو گریه‌اش را بگیرد و حرف هایش را با این جمله که "او زندگی من را نجات داد" شروع کرد.
 
ویدئو حرف های سلنا را در آدرس زیر می توانید ببینید:

youtube.com/watch?v=bMrRN99DYKU
یک عکس تازه فوق العاده از سلنا


این عکس مربوط به نماهای مجله بیلبورد در سال 2017 می شود که سلنا به عنوان زن سال انتخاب شد. این عکس را به تازگی مانیکوریست سلنا در صفحه خودش منتشر کرده:


انتخاب سلنا به عنوان «زن سال» مجله بیلبورد 1
 


این هم چند تا نما از پشت صحنه این عکس:

 
انتخاب سلنا به عنوان «زن سال» مجله بیلبورد 1


انتخاب سلنا به عنوان «زن سال» مجله بیلبورد 1