انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین گوشی های 2018 سامسونگ، تحولی در دوربین گوشی های میان رده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که میدانید سامسونگ، دیروز سری جدید گوشی های گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس را برای سال 2018 معرفی کرد. سامسونگ برای اولین بار با کمک این دو گوشی جدید، دوربین جلوی dual را وارد گوشی های میان رده کرده و ویژگی های کاملا جدید و مدرن دیگری را نیز به آنها افزوده است.

گلکسی ای 8 به 4GB RAM مجهز است و حافظه داخلی 32GB و 64GB نیز برای آن طراحی شده است. باتری 3000mAh و صفحه نمایش 5.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 2220×1080 نیز از ویژگی های دیگر این گوشی جدید سامسونگ هستند.

البته گلکسی ای 8 پلاس، در مقایسه با ای 8، 10 میلی متر بلندتر و 5 میلی متر پهن تر است و فضای لازم برای یک صفحه نمایش 6 اینچی را فراهم کرده است.

باتری به کار رفته در ای 8 پلاس، 3500mAh است و به 6GB RAM مجهز شده است. سامسونگ در گلکسی ای 8، بیشتر بر قابلیت های دوربین متمرکز شده و دوربین عقب 16 مگاپیکسلی آن را به دیافراگم f/1.7 مجهز کرده است. همچنین دوربین دوم را نیز با هدف عکسبرداری در نور کم، اضافه کرده، دوربین های dual جلو که 8 و 16 مگاپیکسلی هستند این امکان را برای شما فراهم می کنند تا دو نوع سلفی مختلف بگیرید.


در مورد ویژگی های نرم افزاری این دو گوشی نیز باید بگوییم هایپرلپس، امکان طولانی تر کردن ویدئوهای تایم لپس و Live Focus نیز امکان تنظیم و تغییر افکت بوکه را برای شما فراهم می کند و این امر حتی پس از گرفتن عکس نیز امکان پذیر است. این دو گوشی گلکسی، اولین گوشی های سامسونگ برای رونمایی در ژانویه 2018 هستند.