انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خواسته علیپور پس از ۲ سال بالاخره عملی می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری بارها به علی علیپور وعده افزایش قرارداد مالی او را داد، اما هیچ‌گاه عملی نشد تا این بازیکن همچنان کمترین دستمزد را در بین بازیکنان اصلی و حتی ذخیره تیمش دریافت کند، این در حالی است که علیپور همواره در این مدت جزو بهترین‌های تیم خود بوده است.

علیپور دو سال پیش بود که قرارداد چهار ساله با رقم سالی 300 میلیون با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و بعد از مدتی مدیربرنامه‌های این بازیکن از مدیرعامل وقت باشگاه خواست در صورت عملکرد خوب علیپور قرارداد مالی وی را افزایش دهند که با این خواسته او موافقت شد، اما در نهایت مسئولان وقت این باشگاه فقط 200 میلیون به قرارداد امسال این بازیکن اضافه کردند.

علیپور اخیراً بار دیگر خواسته خود را این بار از حمیدرضا گرشاسبی توسط وکیلش مطرح کرد که با موافقت سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه شد. گرشاسبی قصد دارد قرارداد مالی علیپور را که دو سال از آن باقی مانده است، افزایش دهد و در کنار این قضیه این بازیکن نیز برای یک یا دو سال دیگر قراردادش را با سرخپوشان تمدید خواهد کرد.

نکته قابل توجه اینکه گادوین منشا قرارداد 550 هزار دلاری با پرسپولیس دارد که این رقم نشان می‌دهد شرایط علیپور با او تفاوت زیادی دارد.