انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تولید آیفون X پلاس 6.5 اینچی با ابعادی مشابه آیفون 8 پلاس اپل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپل طبق گزارشات اخیر، از سه آیفون جدید در پاییز امسال رونمایی می کند که از عناصر طراحی مشابه آیفون X برخوردار خواهند بود. همچنین اطلاعاتی مبنی بر وجود دو آیفون با نمایشگر OLED و یک مدل با نمایشگر 6.1 اینچی دریافت کردیم که از نمایشگر LCD برخوردار می باشد. اکنون گزارش جدیدی ادعا می کند، سایز آیفون X پلاس درست مشابه آیفون 8 پلاس خواهد بود.

طبق اطلاعات دریافتی از Macotakara، آیفون X پلاس که از نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار می باشد در ابعادی مشابه آیفون 8 پلاس جای داده خواهد شد. برای یادآوری، آیفون 8 پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی با حاشیه بزرگی در بالا و پایین برخوردار می باشد. به این خاطر، کاملا منطقی است که آیفون X پلاس با حاشیه های باریکی که دارد، در عین برخورداری از نمایشگر بزرگتر درست هم سایز آیفون 8 پلاس باشد.

آیفون X اپل نیز با ابعاد 5.65×2.79 اینچ و نمایشگر 5.8 اینچی تا حدی هم سایز آیفون 8 با ابعاد 5.45×2.65 اینچ می باشد، اما از نمایشگر کوچکتر 4.7 اینچی برخوردار است.

به گزارش Macotakara، آی او اس 12 از فیس آیدی افقی برای احراز هویت پشتیبانی می کند. در حال حاضر، Face ID در آیفون X تنها در حالت عمودی کارایی دارد. اگرچه هنوز این اطلاعات تایید نشده و باید منتظر گزارشات آینده از آیفون های 2018 باشیم.