انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سحر تبر شاخ اینستاگرام!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دختر ترسناک اینستاگرامی معروف به سحر تبر

این روزها در اینستاگرام به چیزهای عجیب زیادی برمیخوریم و آدم های زیادی که به هر روشی سعی کرده اند خودشان را به قول معروف تبدیل به یکی از شاخ های اینستاگرامی کنند و به نوعی از این طریق اقدام به کسب درآمد کنند. یکی از این افراد که مدتی است سروصدای زیادی در فضای مجازی اینستاگرام به پا کرده دختری است به نام سحر تبر یا سحر زامبی که با چندین عمل زیبایی و گریم های ترسناک خودش را به شکل عروس مردگان درآورده است. او با این کار توانسته است شهرت زیادی در اینستاگرام برای خودش دست و پا کند و تبدیل به یکی از سلبریتی های فضای مجازی شده و در صفحه اش اقدام به جذب تبلیغ و کسب درآمد کند. سحر در مدت خیلی کوتاهی موفق شده است طرفداران و فالوورهای زیادی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمع کند.

شایعات زیادی درباره این دختر عجیب اینستاگرامی وجود دارد. عده ای بر این باورند او شکست عشقی خورده و تصمیم گرفته است خودش را به شکل عروس مردگان دربیاورد، عده ای دیگر می گویند سحر دچار نوعی بیماری عصبی است که از غذا خوردن به اندازه کافی امتناع می ورزد. البته نا گفته نماند که فتوشاپ نقش مهمی را در تمام عکس های سحر دارد. جالب اینجاست آوازه سحر به رسانه های کشورهای دیگر هم کشیده شده و از او به عنوان فردی نام برده اند که برای شبیه شدن به آنجلینا جولی بالاتر از ۵۰ عمل زیبایی انجام داده است. سحر پیش از این هم با منتشر کردن دابسمش از آهنگ های مورد علاقه خودش در یوتیوب طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

سحر درحال حاضر 40 کیلوگرم وزن دارد.
سپاس یادت نشه. Big Grin

سحر تبر شاخ اینستاگرام! 1

سحر تبر شاخ اینستاگرام! 1

سحر تبر شاخ اینستاگرام! 1
من فک میکردم عمل زیبایی برای زیبا کردنه
(21-09-2018، 22:43)محمّد نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
من فک میکردم عمل زیبایی برای زیبا کردنه

Telegh_01 Telegh_01 Telegh_01 Telegh_01 Telegh_01

والا حرف راست رو از تو نشنویم از کی بشنویم؟Telegh_01
بابا قبل عملش که زشت تربوذه