انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چه چیز هایی دور ورتون اذیتتون میکنه . .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همه اعضای محترم فلشخور . . Heart
بنده این موضوع رو ایجاد کردم تا در اینجا به مشکلات و سختی هایی که در زندگی روزمره ما وجود داره رسیدگی کنیم و اگر بشه انشاءالله آن هارا با کمک و همفکری هم حل کنیم . .
میخواستم ببینین که در طول روز که در حال انجام کار های مختلف هستین چه چیز هایی شمارا اذیت میکند و انجام آن برای شما سخت است . . شاید کسایی باشن که برای رفع آن ها ایده هایی داشته باشن . . مانند استارت آپ . .
برای مثال تا یک زمانی پیدا کردن تاکسی سخت بود و برای گرفتن تاکسی باید از خونه بیرون می رفتیم و صبر میکردیم تا یک تاکسی پیدا شود و آن موقع سوارش میشدیم ولی با اومدن برنامه ای مانند اسنپ و چند برنامه مشابه آن این کار برای ما راحت شد . .
یا مثلا برای سفارش غذا باید کلی به خودمون زحمت میدادیم و به رستورات ها میرفتیم و غذا سفارش میدادیم ولی الان خیلی راحت میتونیم با استفاده از اسنپ فود و چند برنامه مشابهش این کار را به راحتی درخود منزل انجام دهیم و منتظر بمانیم تا آن غذا خودش به صورت داغ دم در خونمون بیاد . .
حالا ازتون خواهش میکنم که فکر کنین چه برنامه ها و وسیله های دیگری میشه ساخت تا زندگی ما آسان تر پیش برود . . میتونین اینجا بگین اینارو و اعضای دیگر هم فکر های زیبای شمارو ببینن و شاید از ایده شما بهره برداری و سرمایه گذاری شد و تونستین بااعضای دیگر و با تخصص هایی که دارین یک برنامه یا محصول خوب که مشکلات جامعه رو رفع میکنه بسازین و کلی پولدار بشین . . حتی خود منم شاید از یکسری ایده های شما استفاده کردم . .
خداروچه دیدین شاید یکی اینقدر از ایده ی شما خوشش اومد که حاضر شد روی ایده شما سرمایه گذاری کنه و برای اون خرج کنه . . Smile  Wink