انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رسمی، رونالدو به یوونتوس پیوست !!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
یوونتوس و خانواده آنیلی، بزرگترین انتقال قرن دنیای فوتبال را نهایی کردند.
رسمی، رونالدو به یوونتوس پیوست !! 1



طرفداری- همانطور که طی روزهای اخیر در طرفداری خواندید، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده تا با دستمزدی 30 میلیون یورویی و با قراردادی 4 ساله به این تیم ملحق شود.
باشگاه رئال مادرید، انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس را لحظاتی قبل تایید کرد. باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که کریستیانو رونالدو درخواست جدایی اش را برای پیوستن به یوونتوس به آن ها ارائه کرده است و آن‌ها به درخواستش احترام گذاشته اند. 
باشگاه یوونتوس به کمکدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 ژرژ مندس  مدیربرنامه ستاره رئال مادرید، مذاکرات را طی روزهای پایانی هفته گذشته و روزهای ابتدایی هفته جاری پیش برد و امروز مندس موفق شد پاسخ مثبت رئال مادرید به پیشنهاد 100 میلیون یورویی  یوونتوس را دریافت کند. با سفر مندس به یونان و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ملاقات او با آنیلی و کریستیانو رونالدو ،  این انتقال تمام شده است و کریستیانو رونالدو دارنده پنج توپ طلا فوتبالش را در تورین دنبال خواهد کرد. 
انتظار می رود که رونالدو هفته آینده در تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس و مراسم معارفه اش شرکت کند.
تکمیل می گردد. 
  • نمیدونم خوشحال باشم که میره یا نه از طرفی هم مطمعا نیستم شایعه هست یا نه هر جا باشه رونالدو سلطانه. Cool
(05-07-2018، 17:36)مهران004 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
  • نمیدونم خوشحال باشم که میره یا نه از طرفی هم مطمعا نیستم شایعه هست یا نه هر جا باشه رونالدو سلطانه. Cool

دقیقا 9 سال پیش از منچستر اومد رئال و هرچه رکورد بود شکوند. احتمالا فردا رسمی شه.
4ساله دیگه 37سالشه خیلی زیاد نیس؟؟
(05-07-2018، 17:50)۸۸084۸۸۸۸4۱0 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
4ساله دیگه 37سالشه خیلی زیاد نیس؟؟

این رونالدویی که ما میبینیم حداقل سه سال دیگه رو فرمه حالا حالا ها پیرنمیشه
شایدم یهو رونالدو بگه همه ی اینا شایعست مثلا  Sad
(05-07-2018، 17:54)مهران004 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
شایدم یهو رونالدو بگه همه ی اینا شایعست مثلا  Sad

نه ورزش سه هم تایید کرده
ورزش سه خیلی چیزای دیگرو گفته
خیلی چیزا رو میگن ولی نمیشه
خیلی از بازیکنا هم توی تیم میرن ولی برمیگردن
در هرصورت چه بره چه نره
HALAMADRID

Y NADA MAS
طرفداری - رئال مادرید همچنان اطمینان دارد که کریستیانو رونالدو در تصمیمش تجدیدنظر می‌کند و در این تیم می‌ماند.

کریستیانو در آستانه پیوستن به یوونتوس است و با این تیم به توافق شخصی نیز رسیده است. رونالدو از بی احترامی باشگاه نسبت به نزدیک به یک دهه افتخار آفرینی‌هایش ناراحت است و تصمیم به جدایی گرفته است. این‌ها جنبه‌های قطعی قضیه‌ای است که حتی جام جهانی را هم تحت تاثیر قرار داده است! یوونتوس نیز بی تردید فرصت خرید بازیکنی چون رونالدو را آن هم با 100 میلیون یورو از دست نمی‌دهد.

در حالی که همه چیز آماده انتقال است و تنها پرز باید با فروش رونالدو موافقت کند، نشریه مارکا دقایقی پیش مدعی شد رئال مادرید در جلسه‌ای که به زودی با سران یوونتوس برگزار خواهد کرد، روی بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی رونالدو تاکید خواهد کرد! این در حالی است که به گفته مارکا، رونالدو و باشگاه در ژانویه به این توافق شفاهی رسیدند که اگر بازیکن به جدایی اصرار داشت، با فروشش در ازای 100 میلیون یورو موافقت شود.

از سوی دیگر این نشریه چاپ مادرید می‌گوید کهکشانی‌ها همچنان اطمینان دارند که رونالدو در آخرین لحظات نظرش را عوض کرده و تصمیم به ماندن در اسپانیا بگیرد. چیزی که در حال حاضر بسیار بعید است. گرچه رئال مادرید این را هم می‌داند که بر خلاف همه اختلافات قبلی رونالدو با باشگاه، این بازیکن این بار واقعا در تصمیمش برای جدایی مصمم است و قضیه چیزی بیشتر از تنها یک دلخوری ساده است.

انتظار می‌رود طی همین روزها بالاخره تکلیف آینده رونالدو هم روشن شود.
به عنوان یک یوونتوسی به رونالدو خوش آمد میگم. برنامه ریزی مدیران نشون میده فاصله ی زیادی تا تکیه دوباره و ایندفعه طولانی به تخت قهرمانی اروپا نداریم.
forza juveCool
صفحه‌ها: 1 2