انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: این مرد جوان با پیتزا ازدواج کرد + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این مرد جوان با پیتزا ازدواج کرد + تصاویر 1

تا بحال خبرهای مختلفی از ازدواج های عجیب افراد گوناگون خوانده اید اما فکر نمیکنم هرگز شنیده باشید کسی با غذایش ازدواج کند !! به گزارش ایران ناز پیش ازین نیز خبر ازدواج افراد با حیوان خانگی یا برج ایفل و مناطق مسکونی و یا حتی بالش خود را شنیده بودیم اما اینبار مرد روسی برای پیتزای خود جشنی برگزار کرد و با پیتزایش ازدواج نمود !!



ماجرا ازین قرار است که مرد روسی ازدواج با پیتزا را ترجیح داد .یک مرد در شهر تومسک در جنوب روسیه مراسم عروسی ویژه ای برگزار کرد. اما عروس این داماد انسان نیست، بلکه یک پیتزای کامل است. این مرد بیست و دو ساله می گوید:” من فکر می کنم عشق بین دو نفر غیر قابل کنترل و بسیار پیچیده است.باید گفت خبر ازدواج این روزها بسیار امری معمولی است، اما آیا تا کنون ازدواج با غذا شنیده بودید؟



یک مرد در شهر تومسک در جنوب روسیه مراسم عروسی ویژه ای برگزار کرد. اما به گزارش ایران ناز شاید برایتان باورنکردنی باشد که عروس این داماد انسان نیست، بلکه یک پیتزای کامل است. این مرد بیست و دو ساله می گوید:” من فکر می کنم عشق بین دو نفر غیر قابل کنترل و بسیار پیچیده است. من این پیتزا را دوست دارم. او بسیار وفادار است و هرگز خیانت نمی کند.”

این مرد جوان با پیتزا ازدواج کرد + تصاویر 1

این مرد روس که نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود:به منظور پایان وضعیت تجرد، این پیتزا را به عنوان عروس انتخاب کردم”. دوستان متاهل من همیشه از وضعیت خود شکایت می کنند و دیگر دوستان مجردم هم از سختی پیدا کردن همسر دلخواه شکایت دارند. به همین دلیل، من بار دیگر به ارزش ازدواج فکر کردم.”

این مرد جوان با پیتزا ازدواج کرد + تصاویر 1

در این گزارش آمده است که این ازواج از سوی حکومت روسیه تایید نشد، اما یک پیتزا فروشی محلی، مراسم عروسی را برگزار کرد و گواهی نامه ازدواجی نیز برای آن آماده کرد.
دیوونه Telegh_59
بچشون چه شکلی میشه Undecided
بگو که حقیقت نداره :|
وای چ رمانتیک Heart
بهش حق میدم خدایی