انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعداد شانس هر شخص
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اعداد شانس هر شخص 1

در ادامۀ این مطلب قصد داریم شما را با اعداد شانس
آشنا کنیم اعدادی که براساس مسائل روان شناسی
پس از کلی بررسی به اثبات رسیده تا در رسیدگی به
امور زندگی و انجام کارها به طور چشم گیری منظم و
دقیق پیش بروید.

بسیاری از افراد در رسیدگی به انجام کاهایشان همیشه دلهره دارند و نمیتوانند آن طور که باید با برنامه ریزی منظم به همه کارهایشان برسند حتی ممکن است از این وضعیت رنجیده خاطر شوند. در این مطلب بر اساس اعداد شانس این نوید به شما داده می شود که بتوانید با متکی شدن به این اعداد از وقت و زمان خود به صورت مفید استفاده کنید.
اعداد شانش اعدادی هستند که شما را به انجام کارهایتان با انگیزه و آسودگی خاطر تشویق می کنند تا به کارهایتان بهتر از گذشته رسیدگی کنید.گفتنی است این اعداد بر مبنای خرافات نیستند، بلکه کاملا براساس مسائل روان شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده اند.

عدد شانس 2
اعداد شانس هر شخص 1

این عدد بیان کننده قانون دو دقیقه است. یعنی اگر انجام دادن کاری فقط دو دقیقه یا کمتر وقت می گیرد، بلافاصله آن را انجام دهید. گاهی اوقات همین کارهای بظاهر ساده جلوی کامل کردن فهرست کارهای روزانه تان را می گیرد.

عدد شانس 5
اعداد شانس هر شخص 1

وقتی با یک وظیفه سخت، چه در خانه و چه در محل کار مواجه شدید، از قانون 5 دقیقه استفاده کنید. برای این که آن کار سخت را به تعویق نیندازید به خودتان بگویید:«فقط 5 دقیقه روی این وظیفه وقت می گذارم و سپس اگر خواستم بعدا به سراغش می آیم.» با این کار شکیبایی تان را بالا می برید و چه بسا احساس می کنید می توانید تا آخر به آن کار رسیدگی کنید و انجام آن را به تعویق نیندازید.

عدد شانس 11
اعداد شانس هر شخص 1

اگر از ورزش کردن بیزارید، اما می خواهید بدنی سالم و عمری طولانی داشته باشید، عدد شانس 11 به کارتان خواهد آمد. بیشتر افراد فقط 11 دقیقه در روز ورزش می کنند و بنابر آمار 1٫8 سال به طول عمرشان اضافه می شود.

عدد شانس 15
اعداد شانس هر شخص 1

آیا می خواهید دست از نوشیدنی های مضر بردارید یا دیگر سیگار نکشید یا دسرهای پر کالری شکلاتی را به دلایل سلامت مصرف نکنید، اما توانایی مقابله با وسوسه آنها را ندارید، عدد 15 مناسب تان است. تحقیقات نشان داده است اگر 15 دقیقه به چیزی یا خواسته ای «نه» بگویید بتدریج می توانید در برابر اکثر وسوسه ها، مقاومت خوبی از خود بروز دهید.

عدد شانس 21
اعداد شانس هر شخص 1

به دنبال راه حل مناسبی برای یک مشکل هستید، اما هرکار می کنید به نتیجه ای نمی رسید. اینجاست که قانون 21 دقیقه مفید است. در واقع هنگام بروز مشکل فرد ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شود و فکر و ذهنش بدرستی کار نکند، بنابراین بهترین راه حل 21 دقیقه فکر نکردن به آن مشکل است. در این مدت مغز و ذهن تان را کاملا در حالت آزاد و استراحت قراردهید و پس از 21 دقیقه به مشکل و راه حل احتمالی فکر کنید. این روش بیشتر مواقع جواب می دهد.
96 همه جا برام نقطۀ اوج شانسه
فرقی نداره کجام
عدد من 9
کلا عدد های فرد