انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیـــوگرافـی مهــدی دارابـــی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهدی دارابی ، ترانه‌ سرا، آهنگ‌ساز و خواننده ی جوان موسیقی ایران ، در ۱۷ مرداد ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. اصالتا اهل کوهدشت لرستان است.

بیـــوگرافـی مهــدی دارابـــی 1

سابقه ی فعالیت هنری
مهدی دارابی به عنوان ترانه سرا وآهنگساز با خواننده‌هایی مانند محمد علیزاده، شهاب رمضان، آرش AP و مسیح و ... همکاری کرده است.
هوروش اولین تجربه ی مهدی دارابی نیست. اولین تجربه ی جدی او در عرصه موسیقی انتشار سه قطعه در روز 18 خرداد سال 1392 با عنوان های «ازت خاطره دارم»، «به من سر بزن» و «تو حالت ناخوشه» است.
در آن زمان با فضای متفاوتی فعالیت می‌کرد که بازخورد چندانی نمیگرفت. اما شرایط این خواننده تغییر کرده است.و با فضایی کاملاً متفاوت در کنار مسعود جهانی قرار گرفت و موسیقی هیپ هاپ و سنتی و پاپ و حتی جَز را تلفیق کردند. اولین قطعه ی آن ها در زمستان 95 منتشر شد که «یاد تو می‌افتم» نام داشت.

بیـــوگرافـی مهــدی دارابـــی 1

هوروش بند در سال ۱۳۹۵ توسط تنظیم‌ کننده مطرح و خوش‌ ذوق کشورمان مسعود جهانی تشکیل شد. مدیریت اجرایی این گروه با حمید فریزد است و تنها خواننده‌ی این گروه مهدی دارابی است. با ترانه‌ی «به یاد تو می‌افتم» شنیده شدند و هواداران زیادی را به خود جذب کردند. این گروه تاکنون ۷ قطعه‌ ی رسمی منتشر کرده اند که توانستند برای این آهنگ‌ها مجوز اداره‌ی فرهنگ و ارشاد را کسب کنند. سرودن اشعار و ملودی‌های این گروه برعهده ی آرش عدل پرور و مسیح است

بیـــوگرافـی مهــدی دارابـــی 1

آهنگ ها
یاد تو می‌افتم
مجنون
آخر منو به باد داد
به کی پز میدی
ماه دلم
عاشقم
خنک شد دلت
فاصله نه
خالیه جای تو
تویی دوا
مثل من باش
(25-03-2020، 15:14)زرام O:-) نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنونم

برای گفتن خوب بود جالب بود مرسی و... از دکمه سپاس استفاده کن