انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تیتراژهای ماندگار محسن چاوشی در تلویزیون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تیتراژهای ماندگار محسن چاوشی در تلویزیون 1
به بهانه پخش سریال بانوی عمارت که تیتراژ آن با صدای محسن چاوشی روی آنتن تلویزیون میرود مروری بر تیتراژهای محسن چاوشی بر سریال های ماندگار داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.
به گزارش افکارنیوز ، محسن چاوشی یکی از خواننده های پرطرفدار و جوان موسیقی پاپ است که صدای خاصش مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این خواننده جوان کشورمان یکی از چهره هایی است که میتوان از او به عنوان گزیده کارترین ها در خواندن تیتراژ نام برد.تیتراژهای محسن چاوشی

محسن چاوشی با خواندن آهنگ های فیلم سنتوری به محبوبیت و معروفیت بیشتری دست یافت و بعد از آن تنها با چند تیتراژ در سریال های تلویزیون دیده شد. به بهانه پخش سریال بانوی عمارت و تیتراژی که محسن چاوشی برای آن خوانده مروری بر چند تیتراژی که محسن چاوشی بر سریال ها داشته است میکنیم . همراه ما باشید.

تیتراژ سریال بانوی عمارت با صدای محسن چاوشی

محسن چاوشی با صدا و سبک خاصی که در خواندن دارد هواداران زیادی دارد و اغلب هوادارانش منتظر حضور بیشتر او در تلویزیون هستند. سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از امشب ۶ آذر ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما میرود و محسن چاوشی به عنوان خواننده تیتراژ در این سریال حضور دارد.

با پخش تیزر سریال بانوی عمارت با صدای محسن چاوشی هواداران این خواننده کشورمان برای آغاز پخش این سریال لحظه شماری میکنند. سریال بانوی عمارت ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار و شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران را روایت می کند.

سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی سال ۹۶ از شبکه دو سیما پخش شد و محسن چاوشی تیتراژ این سریال را خواند و ترانه این خواننده جوان برای تیتراژ سریال سایه بان مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

سایه بان با بازی بازیگرانی چون مجتبی پیرزاده ، سینا مهراد ، امین تارخ ، هستی مهدوی فر ، کامران تفتی و ... روایتی از فراز و نشیب های زندگی اجتماعی چند خانواده و مشکلات اقتصادی بود.

تیتراژ ماندنی سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی یکی از سریال های پرطرفدار در شبکه نمایش خانگی بود که در سه فصل توزیع شد. محسن چاوشی بعد از خواندن ترانه های فیلم سنتوری با خواندن تیتراژ و ترانه های سریال شهرزاد در میان هوادارانش محبوب تر شد.