انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آلبومِ موسیقی «حمزه سیا» از حمزه مقدم منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلبومِ موسیقی «حمزه سیا» از حمزه مقدم منتشر شد 1

آلبومِ موسیقی مللِ «حمزه سیا» از حمزه مقدم، کوبه ای نواز نام آشنای جنوبی، توسط شرکت تلسک منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حمزه مقدم از هنرمندان توانای خطه‌ جنوب است که اولین اثر رسمی خود را تحت عنوان حمزه سیا و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «بسم الله»، نبحری»، «نوبان۱»، «نوبان۲»، «سنج و دمام»، «گولو یا الله»، «بندر»، «کاسوره»، «حبشی» و «اعطینی مای» به اجرا در آورده است.

در آلبوم حمزه سیا قطعات مختلفی از موسیقی جنوب را با تنظیم حمزه مقدم و آواهایی محلی از مناطق جنوبی ایران خواهید شنید. این قطعات از بخش‌های مختلفی مانند موسیقی شاد و بندری جنوب، موسیقی عزا و همچنین موسیقی آیینی مانند موسیقی زار تشکیل شده‌اند. همچنین در این اثر برای اولین بار قطعه‌ی کاملی را با ساز جنوبی ایرانی-عراقی به نام کاسوره خواهید شنید. حمزه مقدم در این اثر به تنهایی نزدیک به ۲۰ ساز مختلف را نواخته است. این نوازنده به اتفاق برادرانش، موسیقی بومی و جنوبی را سال هاست که به شکلی ویژه ارائه می کند.

شایان ذکر است که آلبوم حمزه سیا از حمزه مقدم، توسط نشر تِلِسک راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.ritmo.ir مراجعه نمایند.