انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شهریاری از «آذربایجان» رونمایی کرد/ میزبانی از ارامنه در کریسمس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شهریاری از «آذربایجان» رونمایی کرد/ میزبانی از ارامنه در کریسمس 1

تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی با حضور هموطنان ارامنه در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم شهریاری خواننده پاپ آذربایجانی یکشنبه ۹ دی ماه در حالی در برج میلاد روی صحنه رفت که از آلبوم جدیدش «آذربایجان» هم رونمایی کرد. این کنسرت که به دلیل همزمانی با کریسمس در حضور هموطنان ارمنی صورت گرفت به مرور قطعات پرطرفدار شهریاری در سال های اخیر و اجرای چند قطعه جدید اختصاص داشت.

رحیم شهریاری در ابتدای صحبت های خود گفت: امشب مفتخریم که در حضور شما دوستداران موسیقی آذربایجانی از آلبوم جدیدم رونمایی کنیم. آلبومی که برایش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تنها دلخوشی ما این است که شما آن را گوش می کنید و از آن لذت می برید.

وی با اشاره به حضور بیش از بیست ساله گروه «آراز» در عرصه موسیقی آذربایجانی گفت: یک ماه دیگر در سن خوزه و کالیفرنیا کنسرت بزرگی را برگزار خواهم کرد و اجرا در تبریز و تمدید کنسرت تهران (۱۵ اسفند در برج میلاد) اجراهای امسال من را تشکیل می دهند.

شهریاری در پایان این کنسرت که به همت موسسه «کامیاب بهاران» به تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار شد، گفت: سال های زیادی را قبل از ورود رسمی به فضای موسیقی در مراسم های خصوصی به اجرای برنامه می پرداختم و باور کنید آنقدر انرژی داشتم که ۶ الی ۷ ساعت برنامه را یک نفس می خواندم و امروز احساس می کنم که چقدر خوب می شود اگر بتوانیم در سال جدید یک کنسرت ۶ ساعته در تهران برگزار کنیم.