انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چهار استان میزبان جشنواره موسیقی فجر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چهار استان میزبان جشنواره موسیقی فجر 1

در اخبار آمادگی استان ها برای جشنواره موسیقی فجر؛
چهار استان میزبان جشنواره موسیقی فجر
تعدادی از استان‌های کشور همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر میزبان تعدادی از گروه‌های فعال حوزه موسیقی در چارچوب جشنواره‌های استانی فجر خواهند بود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تعدادی از استان‌های کشور همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه‌های فعال حوزه موسیقی در چارچوب جشنواره‌های استانی فجر خواهند بود.

این در حالی است که برنامه‌های یاد شده صرفاً همزمان با ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران برنامه‌ریزی نشده اما استان‌ها طبق تقویم کاری خود در برگزاری رویدادهای استانی فجر و با در نظر گرفتن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) طی بهمن و اسفند ماه جشنواره‌های استانی را برگزار می‌کنند.

هم اکنون 4 استان گیلان، زنجان، کرمانشاه و لرستان به‌عنوان میزبان قطعی جشنواره‌های استانی موسیقی فجر معرفی شده‌اند. این در حالی است که دو گروه موسیقی از ستاد مرکزی جشنواره با تعهد اعطای دستمزد برای اجرای برنامه در این استان‌ها معرفی می‌شوند. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که جشنواره استانی موسیقی فجر در 10 استان دیگر نیز برگزار می‌شود که اطلاعات دقیق تری از این رویدادها طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر روزهای 24 تا 29 بهمن ماه به دبیری شاهین فرهت در تهران برگزار می‌شود.