انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جزییات کنسرت گروه‌های مطرح در لرستان/ بزرگان به خرم آباد می‌آیند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزییات کنسرت گروه‌های مطرح در لرستان/ بزرگان به خرم آباد می‌آیند 1

چند گروه مطرح و شناخته شده موسیقی کشور در سه حوزه سنتی، نواحی و پاپ از روز ۲۴ بهمن ماه در بخش جنبی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه در خرم‌آباد می‌پردازند.

امین عباسیان رییس انجمن موسیقی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بخش جنبی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: این بخش هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ بهمن تا دوم اسفندماه ۱۳۹۷ در خرم آباد برگزار خواهد شد. به هر ترتیب با توجه به رایزنی‌هایی که با انجمن موسیقی ایران داشتیم استان لرستان هم جزو ۵ استانی است که بخش جنبی جشنواره موسیقی بین‌المللی فجر را برگزار می‌کند.

رئیس انجمن موسیقی لرستان درباره بخش‌های مختلف جشنواره بیان کرد: نحوه دعوت و انتخاب همه گروه‌هایی که در بخش جنبی جشنواره حضور دارند منطبق بر قوانین، موازین، مقررات و سیاست‌های دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با توجه به تاکیدی که انجام گرفته، تلاش شده تا تعادل میان اجرای‌های نواحی، سنتی و پاپ برقرار شود به همین جهت در این جشنواره میزبان تمامی رده‌های سنی با سلایق مختلف خواهیم بود. این در حالی است که ما در این رویداد اجرای موسیقی ویژه بانوان داریم که امیدوارم مورد توجه مخاطبان لرستانی قرار گیرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جزییات کنسرت گروه‌های مطرح در لرستان/ بزرگان به خرم آباد می‌آیند 1

وی درباره شفاف‌سازی نحوه و نظارت بر بلیت‌فروشی جشنواره بیان کرد: قیمت‌گذاری بلیتِ هر کنسرت با هماهنگی سرپرست گروه‌ها است که در نهایت ۷۰ درصد از کل فروش بلیت به هر گروه اختصاص می‌یابد. ضمن اینکه گروه‌ها هزینه‌های جانبی همچون تبلیغات میدانی، کرایه سالن و صدابردار را پرداخت نمی‌کنند.

عباسیان درباره محل برگزاری و اجرای گروههای حاضر در جشنواره توضیح داد: تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد و تالار حوزه هنری لرستان میزبان جشنواره هستند. مرحله آغاز فروش بلیت جشنواره هم از روز شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود. این در حالی است که انجمن موسیقی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سازمان حوزه هنری لرستان و مجتمع تجاری گردشگری بعثت مال در برگزاری این جشنواره انجمن موسیقی لرستان را یاری می‌کنند.

مدیر برگزاری بخش جنبی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد در معرفی گروه‌ها و هنرمندان شرکت کننده این دوره بیان کرد: گروه «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج، گروه «همایون» به سرپرستی حسین پرنیا و خوانندگی فاضل جمشیدی، گروه «سرنای» به سرپرستی احسان عبدی پور، گروه «اسداللهی» و گروه «آوای سیمره» به خوانندگی مهران غضنفری در بخش موسیقی ایرانی و نواحی و اشوان، مهدی جهانی، ایوان بند و سینا شعبانخانی نیز در بخش موسیقی پاپ جشنواره حضور دارند.