انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گروه سون در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه سون در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت 1

رسانه نوا – دومین سانس از دومین شب از اجراهای پاپ جشنواره فجر، به کسنرت گروه سون اختصاص یافت.

به گزارش رسانه نوا، پیش ازآغاز برنامه کلیپی از آلبوم‌های تصویری و اجراهایی که برگزار کرده‌اند پخش شد و در ادامه «زمانه» آغازگر یک شب عاشقانه برای گروه موسیقی «سون» بود. بعد آن « ای وای» با کلیپ تصویری به اجرا درآمد. قطعه «دیره» از جمله قطعات پرطرفداری بود که به اجرا درآمد. در ادامه و پیش از اجرای قطعه «نرو» کیارش پوزشی از خوانندگان قدیمی‌گروه هفت ضمن خوش آمد گویی به حاضران در سالن در جملاتی کوتاه گفت:«بسیاری از مواقع وقتی کاری را منتشر می‌کنیم پیام‌ها و نظراتی از طرفدارانمان به دست ما می‌رسد که برای ما خیلی مهم و ارزشمند است و تک تک آنها را می‌خوانیم و این نظرات تجربهای برای ساخت کارهای بعدی خواهد بود. اما دراین میان برایند صحبت‌های طرفداران ما این بود که کلمه «نرو» زیباترین و عاشقانه ترین خواهش دنیا است.»

آرش قنادی دیگر خواننده پرمخاطب این گروه نیز ضمن تشکر و قدردانی از حظور حاضران در سالن بیان داشت: «بسیارخوشحال هستم و افتخار من است که از میان خواننده‌های پر تعداد و خوب موسیقی پاپ کنسرت ما را انتخاب کردهاید.»

امیر قنادی نیز در ادامه گفت:« ما به آسانی به روی این استیج نیامدیم و برای آنکه ما را قابل بدانید روزهای بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم.»بعد از این صحبت‌ها قطعه «یه راهی پیش روم بذار»همراه با کلیپ تصویری اجرا شد که گروه موسیقی سون این اثر را به حاضران در سالن تقدیم کردند.

اجرای بعدی «ستاره» نام داشت که کیارش پوزشی این قطعه را پر افتخارترین و پر غرورترین آهنگ گروه سون نام برد که ۱۴ سال گذشته ساخته شده است.

«حالم خرابه»،«دیوونه» از دیگر کارهای این گروه بود که روی صحنه رفت. «دوستت دارم» قطعه معروف و پایانی این کنسرت بود که با شور و هیجان بسیاری اجرا شد که اختصاص به روز ولنتاین یا روز عشق داشت .کیارش پوزشی آرزو کرد هر روز روز عشق باشد حال فرقی نمی‌کند به تاریخ ایرانی باشد یا خارجی ،آرش قنادی هم آرزو کرد بتوانیم هر روز، مناسبت‌های خوب را جشن بگیرم و این جشن‌ها هر روز بیشتر شود . امیر قنادی آهنگساز ترک «دوست دارم»نیز بیان داشت:« حدود ۱۰- ۱۲ سال گذشته بود و آرش و کیارش از من سوال کردند امیر می‌توانی یک کاری بسازی که هم پرهیجان باشد و هم در دل مردم به خوبی جای بازکند؟ تلاش بسیاری انجام شد و در نهایت به یک جمله دوست دارم رسیدم. کلمهای که در قلب هر شنوندهای به زیبایی می‌نشیند.

آرش قنادی خواننده و سرپرست گروه موسیقی هفت، کیارش پوزشی خواننده، امیر قنادی خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، سعید حسن زاده نوازنده گیتار بیس، فرزاد صفری نوازنده ساکسیفون، بهروز علیاری نوازنده کیبورد، رضا رفتاری نوازنده درامز، محمد زمانی‌ها نوازنده کیبورد، پژمان فرهمند قوی و فربد فتحی نوازندگان پرکاشن، حسین شریفی نوازنده ترمبون و حسن فراهانی نوازنده ترمپت نوازندگان کنسرت گروه سون را تشکیل می‌دادند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه سون در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت 1