انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حضور چشمگیر رادیو در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حضور چشمگیر رادیو در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر 1

حضور چشمگیر رادیو در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر
مسئول استودیوی رادیو در جشنواره موسیقی فجر گفت: رادیو بیش از دو هزار دقیقه را به جشنواره موسیقی فجر اختصاص داد. هیچ رسانه دیگری این حجم از خدمات و فعالیت رسانه ای را در این جشنواره ارائه نکرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، صدای جمهوری اسلامی با حضور چهار شبکه رادیویی و پخش روزانه برنامه های محیطی زنده از جشنواره بین المللی فجر، تلاش ویژه ای برای بازتاب رویدادهای این جشنواره انجام داد.

یدالله گودرزی مسئول استودیوی رادیو در جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد: امسال شبکه های ایران، تهران، گفت و گو و فرهنگ درجشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور یافتند و هر شبکه با یک ساعت برنامه زنده و رادیو گفت و گو با دو ساعت برنامه، به پوشش رویدادهای جشنواره، گفت و گو با هنرمندان و ... پرداختند.

یدالله گودرزی افزود: امسال علیرغم برخی ناهماهنگی ها، استودیوی رادیو را در محل لابی تالار وحدت برپا کردیم و همکاران مان با ارسال دو فرستنده سیار توانستند خدمات خوبی را به برنامه سازان ارائه کنند.

مسئول استودیوی رادیو در جشنواره موسیقی فجر در ادامه یادآور شد: اختصاص وقت ثابت به جشنواره و طراحی برنامه های ویژه، تلاشی بود که رادیو به کار بست تا در چهل سالگی انقلاب سهم ویژه ای در جشنواره های بهمن ماه داشته باشد. به جرات می توانم بگویم که هیچ رسانه دیگری این حجم از خدمات و فعالیت رسانه ای را در این جشنواره ارائه نکرده است.

گودرزی اضافه کرد: موسیقی با رادیو عجین است و در برنامه سازی های رادیو یکی از عناصر اصلی را موسیقی تشکیل می دهد، این مساله در تلویزیون و رسانه های دیگر وجود ندارد، پس شایسته است که جشنواره موسیقی فجر نگاه ویژه ای به رادیو داشته باشد و صدای موسیقی اصیل، فاخر و اصیل را به گوش مردم برساند.

وی در بخش دیگر گفت: رادیو ایران با ویژه برنامه عندلیب از ساعت 20:00 تا 21:00 به صورت زنده هر شب به جشنواره موسیقی فجر می پردازد و تاکنون استادان زیادی از جمله استاد اسماعیلی، استاد کیانی، استاد قره باغی، شاهین فرهت، شهرداد روحانی، فریماه قوام صدری، گروه رستاک، وحید تاج و ... در این برنامه حضور یافته و گزارش هایی از آنان پخش شده است.

گودرزی در پایان درباره برنامه های دیگر رادیو در حوزه موسیقی نیز گفت: یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها؛ برنامه های موسیقی رادیو ایران است که گلبانگ، قرار شاعرانه، از جمله آنهاست که به موسیقی نواحی، ملی، و ایرانی می پردازد و توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

گفتنی است؛ ویژه برنامه عندلیب ویژه جشنواره فجر هر شب از ساعت 20:00 تا 21:00 با تهیه کنندگی زهرا صالحی و گویندگی شهاب شهرزاد و همکاری زهره سربازی، سیما بلوری تا پایان جشنواره موسیقی فجر از موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز به روی آنتن می رود.