انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ستاد جشنواره موسیقی فجر از هنرمندان و خبرنگاران قدردانی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ستاد جشنواره موسیقی فجر از هنرمندان و خبرنگاران قدردانی کرد 1

ستاد برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با انتشار متنی از تماشاگران، هنرمندان و خبرنگاران شرکت کننده در این رویداد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با انتشار متنی از تماشاگران، هنرمندان و خبرنگاران شرکت‌کننده در این رویداد قدردانی کرد.

در این متن آمده است:

«سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر کشور به پایان رسید و بخشی از توانایی‌های موسیقی دانان برجسته کشور به دوستداران موسیقی تقدیم شد. حضور پررنگ اهالی موسیقی در شکل گیری این رخداد، تدوین آیین نامه آن، انتخاب دبیر، انتخاب گروه‌ها و ارزیابی و بررسی کیفیت جشنواره نشان از پذیرش این واقعیت دارد که خرد جمعی اهالی موسیقی شایستگی و کفایتی به غایت بیش از آن دارد که سرنوشت رخدادهای بزرگ خود را به اعمال سلایق فردی واسپارد.

اینک در پایان جشنواره سی و چهارم برخود لازم می دانیم تا سپاس قلبی خود را از تمامی هنرمندانی که دعوت ما را برای حضور در جشنواره پذیرفتند؛ ابراز کنیم. هم چنین از تمامی مخاطبان گرانقدر که با حضور خود معنابخش کنسرت‌های موسیقی بودند تشکر می کنیم. ناگفته پیداست که در شکل‌گیری و معرفی این جشنواره گروه بزرگی از اهالی فرهنگ و هنر موثر بوده اند که در آن میان تقدیر و سپاس ویژه داریم از خبرنگاران و عکاسان محترم رسانه‌های خبری، مدیران و کارکنان محترم سالن‌های جشنواره، هیات مدیره محترم خانه موسیقی، هیات امنای محترم انجمن موسیقی، هیات مدیره محترم انجمن صنفی هنرمندان موسیقی، مدیریت محترم خانه سینما و کلیه همکاران و عزیزانی که در کمیته اجرایی جشنواره ما را در برگزاری منظم بزرگترین و قدیمی ترین جشنواره موسیقی کشور یاری دادند. سلامت و بهروزی تمامی خادمان راستین فرهنگ و هنر این مرز و بوم را آرزو داریم.»