انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کنسرت گروه موسیقی «برف» برگزار می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنسرت گروه موسیقی «برف» برگزار می شود 1

کنسرت گروه موسیقی «برف» با تکنوازی پیانوی محمدرضا امیرقاسمی و خوانندگی علی امیر قاسمی، هفته دوم از آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، کنسرتی را تحت عنوان شبی برای پیانوی ایرانی و در تاریخ جمعه ۱۰ اسفند، در فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس برگزار می کنند.

محمدرضا امیر قاسمی سرپریت این گروه در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان کرد: «این پنجمین کنسرت گروه موسیقی برف است که قرار است در دو بخش به اجرا در بیاید.»

وی که علاوه بر سرپرستی، نوازندگی پیانوی این اجرا را بر عهده دارد، افزود: «این نامگذاری اشاره به اجرای قطعاتی دارد از بزرگانِ پیانوی ایرانی از دوره ی قاجار؛ مانند مشیرهمایون شهردار، حسین استوار و جناب محمود مفخم تا آثاری از بزرگان دیگرِ پیانوی ایرانی نظیر استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی.»

امیر قاسمی همچنین گفت: «بخش دیگری از این کنسرت، تعدادی از ترانه های زیبا و نوستالژیک است با صدای علی امیرقاسمی و همراهی تمبک سحاب تربتی که در این میان، آثاری از استادان علی تجویدی، فضل الله توکل و فریدون حافظی هم اجرا می گردد. لازم به ذکر است که در تعدادی از آثار، حتی بیش از یک سده از اجرا یا ضبط آنها می گذرد. در نگاهی کلی می توان گفت، گروه برف با نگاهی متفاوت از کنسرتهای پیشین، قطعاتی خاص را برای مخاطبان انتخاب کرده است.

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، ساعت ۲۰ از تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال جاری، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.tiwal.com مراجعه نمایند.