انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ستاره مشهور موسیقی راک خواهان لغو تحریمهای آمریکا علیه ونزوئلا شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ستاره مشهور موسیقی راک خواهان لغو تحریمهای آمریکا علیه ونزوئلا شد 1

ستاره مشهور گروه موسیقی «پینک فلوید» با محکوم کردن تحریمهای آمریکا علیه مردم ونزوئلا، خواستار لغو این تحریمها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «راجر واترز» خواننده و ترانه سرای معروف انگلیسی و از بنیانگذاران گروه موسیقی «پینک فلوید» روز یکشنبه در یک فیلم ویدیوئی که قرار بود در گردهمایی طرفداران «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی ونزوئلا به نمایش درآید، تحریمهای آمریکا را به شدت محکوم و تأکید کرد که این تحریمها علیه «تک تک شهروندان» [ونزوئلا] بکار گرفته شده است.

وی در این فیلم ویدئویی به صراحت اعلام کرد که این تحریمها بسیار طاقت فرسا بوده و بطور بالقوه منادی یک کودتا در سطح ملی خواهد بود.

این ستاره معروف موسیقی راک و فعال سیاسی و اجتماعی که پیش از این نیز خواستار تحریم فرهنگی اسرائیل شده و به صراحت «جولیان آسانژ» را قهرمان استرالیا خوانده بود، حال با انتقاد تند از اقدامات واشنگتن علیه کاراکاس در این پیام ویدیوئی خواستار لغو تحریمهای آمریکا علیه این کشور آمریکای لاتین شد.

واترز همچنین با صراحت اعلام کرد که محموله کمکهای بشردوستانه ای که آمریکا قصد داشت به این کشور بحران زده ارسال کند، «می تواند زمینه ساز یک کودتای ملی [در ونزوئلا] باشد».

راجر واترز خطاب به مردم ونزوئلا گفت: «من دورادور شاهد مقاومت و ایستادگی شما در برابر اقدامات قدرتهای بزرگ امپریالیستی برای نابودسازی انقلابتان هستم. شما در سال ۲۰۰۲ مقاومت کردید و اکنون نیز مقاومت می کنید».

این آهنگساز خلاق عرصه موسیقی راک در ادامه گفت: «این تحریمهای طاقت فرسایی که علیه شما وضع شده است، علیه تمام شما، تک تک شما، من قاطعانه آنها را محکوم می کنم».

وی با ترغیب مقامات آمریکا به لغو تحریمها علیه ونزوئلا گفت: «من برای شما یک پیام دارم... تحریمها را لغو کنید. اگر شما به مردم ونزوئلا اهمیت می دهید، تحریمها را لغو کنید. به خاک ونزوئلا تجاوز نکنید. [ونزوئلا] یک کشور پر غرور و دارای حاکمیت مستقل است و می تواند امور خود را اداره کنند. رژه رفتن الیوت آبرامز [مسئول تیم مسائل ونزوئلا در وزارت خارجه آمریکا] و جان بولتون [مشاور امنیت ملی کاخ سفید] با پوتین های سنگین خود در سرتاسر خاک این کشور، آخرین چیزی است که مردم ونزوئلا می خواهند. زنده باد ونزوئلا».