انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی از کتاب‌های تصویری محیط زیستی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رونمایی از کتاب‌های تصویری محیط زیستی 1


مراسم رونمایی از ۱۸ عنوان کتاب تصویری با موضوع محیط زیست برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا بر اساس این خبر، این مراسم ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۶ اسفند با حضور علی‌اصغر سیدآبادی، علی بوذری و عطیه تک‌تهرانی، نویسندگان و تصویرگران کارگاه کتاب تصویری سپیدار در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.  برنامه «از قصه تا نمایش» از دیگر برنامه‌های این مراسم است تا کودکان علاوه بر آشنایی با محیط زیست، تماشاگر نمایش خلاقه‌ای با موضوع محیط زیست باشند.
در خبر برگزاری این مراسم آمده است: کتاب‌های تصویری نردبان (انتشارات فنی ایران) با هدف اشاعه حفظ محیط زیست و با تکیه بر گونه  کتاب‌های بی‌کلام و تصویری خلق شده‌اند. در کارگاه مذکور فریدون عموزاده خلیلی، کیانوش غریب‌پور و هدا حدادی به عنوان  مربیان بخش داستان و تصویر  و عطیه تک تهرانی به عنوان کارشناس محیط زیست خالقان اثر را همراهی کرده‌اند تا آثاری متفاوت در حوزه خطرات زیست محیطی کشور خلق شود.
پس از بررسی و داوری این آثار که در آبان ۹۶ صورت گرفت، نویسنده وتصویرگر برگزیده به نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بولونیا ۲۰۱۸ اعزام و از میان ۲۰ اثر، ۱۸ اثر برای چاپ انتخاب شدند.
بخش نخست این برنامه در سالن شماره ۸ سینمای باغ کتاب تهران و بخش دوم آن در فروشگاه کتاب «دنیای ماه‌پیشونی» برگزار می‌شود.