انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موسیقی متن سه گانه Dark Souls به Spotify اضافه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سری بازی‌های Dark Souls واقعا آنچنان موسیقی متنی ندارد که دارای ملودی‌های تحریک‌ آمیز و پرهیجان باشند تا در زمان بی حوصلگی، افسردگی و بی حالی خود بخواهید به آن‌ها گوش کنید و انتظار متحول شدن حال خودتان را داشته باشید
بی شک این سری دارای موسیقی بسیار بی نظیری است که بدون هیچ حرف و حدیثی سراسر وجود شما را فرامی‌گیرند و به راحتی تداعی کننده لحظات سخت و نفس گیر این بازی هستند.

اکنون باندای نامکو (Bandai Namco) تصمیم گرفته که کار شما را راحت‌تر کند (البته شک دارم این کلمه برای عنوانی که قرار است بارها و بارها شما را به کام مرگ بکشاند و برای مردن آماده کند، کلمه مناسبی باشد) تا از آن لذت ببرید و موسیقی شگفت انگیز دنیای Dark Souls را با گوش جان بشنوید. موسیقی متن هر سه نسخه این سری که شامل Dark Souls 1, Dark Souls 2 و همینطور Dark Souls 3 می‌شود در حال حاضر در Spotify در دسترس قرار گرفته‌اند تا به شنیدن آن‌ها بپردازید. متاسفانه سری بازی‌های Dark Souls شامل عنوان بی نظیر Bloodborne نمی‌شود که به عقیده بسیاری از مردم، در بین عناوین هم سبک این سری، دارای یکی از بهترین موسیقی‌های متن است که قطعا همه عاشق گوش دادن به آن‌ها خواهند شد.