انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
نکته مهم: این بازی نسخه الحاقی یا Expansion است و باید روی نسخه اصلی سیمز 3 نصب شود.
در این زندگی مجازی به کاراکتر مورد نظر خود اجازه دهید که در یک روز گرم تابستانی داخل اقیانوس آبتنی کند ، سیبها را جمع کند ، مهارتهای اسکی روی برف آنها را بر روی لوله ی U شکل مهک بزنید و یا بارانی بهاری را همراه با قدم زدن زیر باران و یک چتر رنگارنگ تجربه کنید. فعالیتهای کاملا جدید دیگر ، مانند فوتبال ، جشنواره ها و مراسم فصلی دیگر که حال و هوای هر فصل را به زندگی شما می بخشد. در جشنواره های فصل بهار و غرفه های بوسه ، کاراکتر شما لبهای خود را برای بوسه غنچه خواهد کرد ، یا اینکه سورپرایزهای هالووین در خانه ی ارواح را تجربه می کند. متناسب با فصلی که در آن هستید نوع لباس خاص خود را انتخاب کنید ، از لباسهای آفتابی گرفته تا لباسهای بارانی و لباسها و ابزارهای روزهای برفی. با غذاها ، دکورها ، تاثیرات آب و هوایی تازه ای که در این نسخه از بازی قرار داده شده ، کاراکتر شما از موهبت و زیبایی فصلهای چرخشی سال لذت خواهد برد و شما بسیار متفاوت تر از گذشته زندگی خواهید کرد.

اطلاعاتی در مورد بازی The Sims 3 Seasons :
شرکت سازنده بازی : EA Play/The Sims Studio
شرکت منتشر کننده بازی : Electronic Arts
تاریخ رسمی انتشار بازی : 13 نوامبر 2012
ژانر بازی : شبیه سازی ، زندگی مجازی
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه

امکانات بازی The Sims 3 Seasons :
- کاراکتر بازی سیمز را با فعالیتهای بسیار جدید هیجان زده کنید: به عنوان مثال ساختن یک خانه ی اسکیمویی گرم و نرم ، تراشیدن شکلکهای ترسناک روی در و دیوار ، پرش از سکوی دایو یا انجام آتشبازی های کاملا جدید ، کاراکتر شما درطول سال همیشه چیزهای جدیدی را برای انجام دادن پیدا خواهد کرد.
- به شادی جشنهای فصلی ملحق شوید: کاراکتر بازی سیمز میتواند در جشنهای زمستان هر سال در جنگ گوله برفی شرکت کند ، صورتش را در جشنهای تابستانی رنگ کند ، در جشنها و رقصهای بهاری شرکت کند ، بازی گرفتن سیبها را انجام دهد و صدها فعالیت مهیج دیگر.
- از تاثیرات بسیار واقعی فصلها و عوض شدن فصلها لذت ببرید: تغییرات آب و هوایی میتواند با واکنشهای متناسب کاراکتر سیمز همراه باشد ، مثلاً کاراکتر سیمز میتواند در آفتاب تابستانی پوست خود را برنزه کند ، تحت تاثیر رعد و برق قرار بگیرد یا حتی سرما بخورد.
- محیط بیرون را داخل بیاورید: کاراکتر سیمز شما ، میتواند طرز تهیه ی شیرینی کدو را یاد بگیرد ، خانه ی خود را با دکوراسیون و اسبابهای جدید مزین کند ، در هر فصل آیتمهای تازه ای را تهیه کند. در تابستان اتاقک مخصوص برنزه بگیرید یا شور و حال تعطیلات را با چراغ ها و دکوراسیون خانه جذاب تر نمایید.
- براساس هر فصل لباس بپوشید: در فصلهای مختلف کاراکتر سیمز را با لباسها و استایلهای خاص تجهیز کنید ، مثلا لوازم روزهای برفی ، کتهای بارانی ، چتر و لباسهای خاص هالووین.

تصاویر از بازی
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion ) 1
HeartAngelمن عاشق سيمزم4و3و5 رو خيلي دوست دارم:bighug::499: لحظه هاي عاشقانه اش را هم دوست دارم همين طور بالش بازي[/quote][/size]

[img]134_87.png[/img]

چه طور بايد عكس گذاشت
يه بار بازي كردم مسخرسSmile
عالیه...گرافیکشم حرف نداره!!!
این بازی واقعا عالیه کمتر کسی میگه جالب نیست