انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت‌نام ناشران داخلی تمدید نخواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زمان ثبت‌نام ناشران داخلی تمدید نخواهد شد 1

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران با بیان این که مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد گفت: پس از گذشت دو روز از آغاز ثبت‌نام تعداد ۱۱۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرفیع احمد جواهری با اشاره به روند ثبت‌نام‌های ناشران در دو روز اخیر گفت: ۱۱۰۰ ناشر با مراجعه به سایت tibf.ir   ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و روند ثبت‌نام تا پایان روز پنج‌‍شنبه (۱۶ اسفندماه) ادامه خواهد داشت.

او اظهار کرد: زمان ثبت‌نام‌ها به هیچ وجه تمدید نخواهد شد از این رو ناشران متقاضی باید در بازه زمانی اعلام‌شده، ثبت‌نام خود را انجام دهند.


مدیر کمیته ناشران داخلی بیان کرد: برخی از ناشران هستند که تعداد کتاب‌های آن‌ها پایین‌تر از حد نصاب است و در زمان ثبت‌نام گزینه ثبت‌نام موقت را انتخاب می‌کنند. این ناشران به صورت موقت ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند و باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام موقت به معنای ارائه غرفه نیست.


او ادامه داد: تمامی تقاضاهای موقت پس از پایان ثبت‌نام‌ها، در کارگروه سه‌نفره متشکل از نماینده کمیته داخلی، نماینده بخش مورد نظر و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی خواهند شد و سپس درباره واگذاری غرفه به این گروه از ناشران تصمیم‌گیری خواهد شد.


ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز شنبه (۱۱ اسفندماه) آغاز شده است و صرفا تا پایان روز پنج شنبه (۱۶ اسفندماه) ادامه خواهد داشت و زمان ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.