انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اجرای موسیقی لرستان در سی و دومین نشست آیین آواز / قدردانی در کنار بررسی یک شیوه غلط
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اجرای موسیقی لرستان در سی و دومین نشست آیین آواز / قدردانی در کنار بررسی یک شیوه غلط 1

سی و دومین نشست «آئین آواز» با تجلیل از محمد باقر جعفری و اجرای موسیقی لرستان ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۷ فروردین در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سی و دومین نشست «آئین آواز» با تجلیل از محمد باقر جعفری از شاگردان استاد زنده یاد اسماعیل مهرتاش و اجرای موسیقی لرستان ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۷ فروردین در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این نشست جاوید عباسی فلاح، مسعود اعرابی و علی شیرازی به بررسی «غلط های رایج آوازی» می‌پردازند.

محمد ملاآقایی در ۲ بخش با قطعات محلی لری و سنتی با همراهی مختار فلاحی نوازنده سازهای کمانچه و ویولون و سرپرست گروه، امیر بیات نوازنده نی، آرین امیری نوازنده سنتور و فرهاد الماسی نوازنده تمبک به اجرای آواز در مایه افشاری می‌پردازد. این در حالی است که اجرای آواز احمد بیرانوند و سجاد شوشتری بخش دیگر این نشست است.

نشست تخصصی آموزشی «آئین آواز» به مدت سه سال است توسط کانون موسیقی ارسباران با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای بررسی مشکلات و انتقال تجربه بزرگان هنر آواز، احیای این هنر، تجلیل از بزرگان موسیقی آواز و معرفی استعدادها و چهره‌های ناشناخته این هنر راه‌اندازی شده است.
سپاس Heart .