انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گاتسون تور جهانی “Keep Spinning” را در ایالات متحده آغاز کرد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
?Exclusive: GOT7 Opens Up About Insecurities, Then Tears Up The Stage At 1st Stop Of “Keep Spinning” World Tour In Newark




گاتسون تور جهانی “Keep Spinning” را در ایالات متحده آغاز کرد ! 1


گاتسون تور جهانی “Keep Spinning” را در ایالات متحده آغاز کرد ! 1




?گاتسون تور جهانی “Keep Spinning” را در ایالات متحده آغاز کرد. در طول شب، گاتسون یک توازن جذاب بین آسیب پذیری و اعتماد به نفس را به دست آورد. این گروه موجب برانگیختن تماشاچیان با اجراهای هیجان انگیز و پر انرژی شدند. این تعادل ظریف کاملا منطبق با نام تور آنها، و اشاره به مینی آلبوم "Spinning Top : Between Security & Insecurity" داشت، به معنای دقیق تر این تعادل ناپایدار بین قدرت و شک و تردید بود.


.


?مارک درباره کانسپت اجرا گفت: " ما با آهنگهایی با کانسپت تاریک شروع کردیم با گذشت زمان آهنگ ها روشن و روشنتر شدند."


.


?اعضای GOT7 همچنین استعدادهای فردی خود را از طریق اجرای سولو نشان دادند. یکی از نقاط اوج این کنسرت، اجرای ریمیکس ویژه "Stop Stop It" که توسط BamBam ساخته شده است، بود.


.


?سپس JB از طرفداران قدردانی کرد و گفت: " این یک لحظه فراموش نشدنی است ... ازتون برای پر کردن اینجا متشکرم."


.


?سپس اعضا از نگرانی و استرس پیش از تور گفتند، اینکه نگران بودند کسی به کنسرت نیاید و حمایتشان کند. مارک گفت: " همه در زندگی نگرانی هایی دارند، اما امروز، پس از آمدن به استیج، متوجه شدیم که ما نباید نگران این تور باشیم، چون شما را داریم. از آنجا که می دانیم که طرفداران برای ما هستند، ما امیدواریم که شما بدانید که ماهم برای شما هستیم. "


.


?بم‌بم ادامه داد: " آماده شدن برای تور مدت طولانی طول کشید. خسته نیستیم، و ما می توانیم انرژی را که شما به ما می دهید احساس کنیم. خیلی ممنونم. می دانید، بهترین بخش کنسرت امروز، بخش‌های شگفت انگیز ما نیست، بلکه طرفداران هستند. خیلی ممنونم." سپس اعضا تک تک از طرفداران تشکر کردند و گفتند پیشرفت هایشان به خاطر طرفداران است.


.


?سپس جینیونگ گفت: "ما به زودی با یک آلبوم جدید کامبک خواهیم داشت"، و جکسون با هیجان تایید کرد. "ما همیشه بر روی آلبوم هایمان کار می کنیم، بنابراین ما به زودی کامبک داریم!"


.


?جکسون افزود: "ما به همه احترام می گذاریم، اما ما، GOT7، ما از هیچ چیز نمیترسیم."






منبع : کیپاپ وانگ