انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مردی که 54 سال موهایش را کوتاه نکرده است ! + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مردی که 54 سال موهایش را کوتاه نکرده است ! + تصاویر 1


نقل قول:
مرد 77 ساله چینی که نام و هویت وی هنوز ناشناخته است، به مدت 54 سال است که موهای خود را بنابر دلیل عجیبی کوتاه نکرده است.


مردی که 54 سال موهایش را کوتاه نکرده است!!
در دنیای امروزی، صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از پربازدیدترین و پر طرفدارترین برنامه ها می باشند که افراد مختلف در هر رینج سنی می توانند در آنها یک حساب کاربری داشته باشند و از احوال دوستان خود مطلع شوند. از این رو برخی دیگر نیز هستند که سعی بر این دارند تا با انجام کارهای مختلف و وحشتناک در میان این کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار شوند.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مردی که 54 سال موهایش را کوتاه نکرده است ! + تصاویر 1



با این وجود برخی از این کاربران می توانند با روش های عجیبی که در پی گرفته اند، رکوردهای گینس را جابجا نمایند و نامشان را در این کتاب با ارزش ثبت نمایند. برای مثال اخیرا رسانه های مختلف کشور چین خبرهای عجیبی از یک مرد 77 ساله منتشر نمود که بی شک بسیار شوکه کننده بود و به همین دلیل توانست با حواشی و واکنش های مختلفی روبرو شود. 


مردی که 54 سال موهایش را کوتاه نکرده است ! + تصاویر 1


مرد 77 ساله چینی که نام و هویت آن مشخص نشده است، زمانیکه در سن 23 سالگی سپری می کرد، بنابر دلیل عجیبی که اگر موهایش را کوتاه نکند منجر به سلامتی خود و خانواده اش می شود، تا هم اکنون که 77 سال سن دارد موهایش را کوتاه نکرده است و طول موهای وی حدودا 5.5 متر است که شستن آنها چیزی نزدیک به 2 الی 3 ساعت زمان می برد.
با این حال تصویر موهای وی که توسط یکی از اقوامش در صفحات مجازی منتشر شده بود، توانست تنها در طی چند روز بیش از 1.5 میلیون بازدید به همراه تعداد زیادی واکنش را به خود جذب نماید که اکثر کاربران بر این پافشاری داشتند تا وی اقدام به ثبت رکورد گینس نماید.

همچنین طبق گزارشات انجام شده در اواخر دهه 1970 میلادی شخصی برای خرید موهای این مرد 77 ساله حاضر به پرداخت 570 دلار بود و اما از آنجاییکه سلامتی خانواده این مرد بسیار مهم بود، حاضر به چنین کاری نشد و داشتن موهای بلند برای وی عادی شده است.
اخه مگه بیکاره
من وقتی میرم حموم برای شستن موهام عزا میگرم با اینکه نصف موهای اینم نمیشه
اونوقت این مرده دوساعت مو میشوره Big Grin
اه چه موهايي هم داره
موهاش خیلی زشته ggre