انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر 1

لباس و پوشش عجیب و غریب یک دزد فروشگاه
سوژه خنده شد.

لباس جالب و خنده دار سارق فروشگاهی در ویرجینیا!

تاکنون هریک از ما ده ها فیلم اکشن را مشاهده کرده ایم و پرستیژی که در ذهن خود داریم این است که افراد سارق، برای سرقت از موقعیتی که در نظر دارند نقشه بسیار دقیقی را سرهم می کنند و سپس با استفاده از لباس و سلاح های مخصوص و تیمی قدرتمند وارد موقعیت می شوند و اقدام به سرقت می کنند.

حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر 1

اما اخیرا فرد سارق یک فروشگاه واقع در ویرجینیا که در تاریخ 9 اوت تصمیم به سرقت و دزدی گرفت، وقتی وارد فروشگاه شد توانست منجر به شوکه شدن افراد حاضر در فروشگاه شود! مرد جوان سارق که هنوز نام او مشخص نیست و منبعی خبری از دستگیری او را منتشر نکرده است، با لباس های خنده دار و جالبی وارد فروشگاه شد.

حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر 1

از قرار معلوم گویی این سارق ناشناس که فکر دزدی از فروشگاه را در سر داشت، حتی هزینه خرید لباس مورد نیاز برای سرقت را نداشت و به همین دلیل برای سرقت از این فروشگاه تصمیم گرفت تا از لباس و تیشرت کودکان برای پوشاندن چهره اش استفاده کند و برای مراقبت و نگهداری از چاقویی که به همراه داشت، یک کیف زرد کوچک را بر روی سینه اش قرار داد!

حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر 1

مشاهده چنین پرستیژ دزدی، واقعا خنده دار است چرا که تاکنون چنین چیزی دیده نشده است. با این حال مجموعه " Chesapeake Crime Line " این تصاویر را اخیرا منتشر کردند که توانست با حواشی مختلفی روبرو شود. اما هنوز میزان سرقت، هویت و دستگیری او را منبعی اعلام نکرده است.
اين پوشش يك مثال را بي ريا ميكنه :
دزدي بي داد مي كنم
دزدي بيداد ميكند