انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سیدجلال: باید مانند برانکو از کالدرون حمایت شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، تنها سه امتیاز کسب کرده است و این اتفاق باعث شد تا هواداران نسبت به عملکرد کلی کالدرون مردد شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باخت مقابل تراکتورسازی، هواداران پرسپولیس را به‌شدت نگران کرده است و بعضی از آن‌ها اعتقاد دارند که تا زمانی که کالدرون با بازیکنان پرسپولیس هماهنگ شود و به شناخت کافی برسد، موفقیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، کاپیتان پرسپولیس اما نظر دیگری دارد و اعتقاد دارد که باید مانند برانکو از کالدرون حمایت شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیدجلال: باید مانند برانکو از کالدرون حمایت شود 1
سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس درباره این موضوع گفت: «کالدرون از کشور دیگری آمده و برای اولین بار است که در فوتبال کشورمان مربیگری می کند؛ آن هم هدایت تیم بزرگی مثل پرسپولیس را بر عهده گرفته است. او مربی آرامی است که برای کسب موفقیت هر روز، زودتر از بقیه به محل تمرین می آید و همیشه دیرتر از بقیه از محل تمرین می رود. کالدرون مربی بسیار خوبی است اما باید به او زمان بدهیم تا بتواند تاکتیک هایش را به درستی در تیم به حالت اجرا بگذارد. تا به حال تمرینات بسیار خوبی با حضور او داشتیم و علیرغم اینکه طی سال های گذشته یک مربی ثابت داشتیم، امسال تفکر دیگری بر تیم حاکم است و شرایط تغییر کرده است. کالدرون می خواهد با سیستم خودش تیم را به میدان بفرستد و این موضوع کمی زمان می برد اما این گذشت زمان باید با حوصله هواداران همراه شود. باید مثل دورانی که از برانکو حمایت می شد، از کالدرون نیز حمایت شود.»