انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 10 مشکل گوشی های موبایل : مشکل خالی شدن شارژ گوشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تعمیر موبایل

خالی شدن زود هنگام شارژ باتری گوشی یا به بیان دیگر نگه نداشتن شارژ توسط گوشی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این گجت ها با آن مواجه هستند. برای جلوگیری از بروز این مشکل شما باید سعی کنید میزان انرژی مصرفی دستگاه را کاهش دهید. با انجام کارهایی مثل کم کردن نور صفحه نمایش، قطع اتصال های غیر ضروری مثل بلوتوث، موبایل دیتا و غیره، روشن نگذاشتن صفحه نمایش گوشی در شرایطی که به آن نیاز ندارید و غیره می‌توانید تا حدی با مشکل خالی شدن شارژ گوشی مقابله کنید.

10 مشکل گوشی های موبایل و آموزش تعمیر و رفع آن ها

اما اگر شدت خالی شدن شارژ باتری گوشی شما به قدری زیاد است که انجام مسائل یاد شده تاثیری روی آن نمی‌گذارند، باید به فکر تعویض باتری گوشی خود باشید. حتما دقت کنید که تعویض باتری گوشی را به فرد یا مرجعی قابل اعتماد واگذار کنید. بدون تردید موبایل کمک یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان برای انجام این کار است. موبایل کمک تعویض باتری گوشی های موبایل را با گارانتی اورجینال بودن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعویض موبایل این شرکت و نحوه استفاده از آن توصیه می‌کنیم حتما مقاله “تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ با ثبت سفارش آنلاین” را مطالعه کنید.
10 مشکل گوشی های موبایل : مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل

شارژ نشدن گوشی یکی از شکه کننده ترین مشکل گوشی های موبایل محسوب می‌شود که برای خیلی از کاربران رخ داده است! تصور کنید گوشی خود را به شارژ می‌زنید اما شارژ نمی‌شود؟! مشکل از چیست؟ عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند در این راستا دخیل بوده و منجر به بروز مشکل در گوشی شما شده باشند. برای مثال ممکن است شارژری که از آن استفاده می‌کنید خراب باشد یا پریز برقی که از آن استفاده می‌کنید معیوب باشد. برای رفع مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل حتما از راه حل هایی استفاده کنید که در مقاله “آموزش رفع مشکل شارژ نشدن گوشی” آن ها را معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض باتری همه مدل های سامسونگ گلکسی نوت

اما اگر با انجام کارهایی که در مقاله ضمیمه شده شرح دادیم باز هم مشکل شارژ نشدن باتری گوشی هوشمندتان رفع نشد، باید به تعمیر سخت افزاری گوشی روی آورید چون بدون تردید مشکل از اجزای داخلی گوشی شماست و به احتمال خیلی زیاد برد USB و سوکت شارژ گوشی نیاز به تعویض دارند. برای یک کارشناسی دقیق و تعمیر موبایل خود با ضمانت و در سریع ترین زمان ممکن می‌توانید از سرویس تعمیرات موبایل شرکت موبایل کمک استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس بگیرید.

برای تعمیر موبایل اپل ،سامسونگ یا هوآوی کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک تماس بگیر
10 مشکل گوشی های موبایل : تایپ اشتباه کلمات

یکی دیگر از رایج ترین مشکل گوشی های موبایل و کاربران این محصولات مربوط به تابپ اشتباه کلمات می‌شود! این امر ممکن است بنا به دلایل متعددی رخ دهد. برای مثال آشنا نبودن شما با صفحه کلید یا کیبوردهای لمسی مجازی می‌تواند یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل باشد. همچنین بکارگیری صفحه کلیدهای مجازی با دکمه های کوچک هم می‌تواند عامل دیگری باشد که منجر به بروز مشکل تایپ اشتباه باشد. برای رفع این مشکلات شما فقط می‌توانید توانایی خود در بکارگیری کیبوردهای لمسی را افزایش دهید.

10 مشکل گوشی های موبایل و آموزش تعمیر و رفع آن ها

اما در خیلی از موارد دیده شده که تایپ اشتباه کاربران به دلیل پیش بینی کلمات توسط کیبورد مجازی ایجاد می‌شود. کیبوردهای مجازی عموما قابلیت پیش بینی و تصحیح خودکار کلمات را دارند که قابلیتی کاربردی است، اما از آنجایی که ما فارسی را با حروف انگلیسی (اصطلاحا فینگلیش) تایپ می‌کنیم، کیبورد مجازی گوشی در شناسایی کلمات دچار مشکل می‌شود و کلمات را به اشتباه تصحیح می‌کند. برای رفع این مشکل باید قابلیت پیش بینی کلمات کیبورد را متوقف کنید و تنظیمات آن را بهینه سازی نمایید. برای آشنایی با نحوه انجام این کار به مطالعه مقاله “غیر فعال کردن قابلیت حدس کلمات اندروید و تنظیم عملکرد کیبورد” بپردازید.
10 مشکل گوشی های موبایل : باز شدن خودکار برنامه ها

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های اندرویدی با آن سر و کله زده‌اند مربوط به باز شدن خودکار برنامه می‌شود! برای مثال تصور کنید در حال مرور بخش تنظیمات گوشی خود هستید و ناگهان اپلیکیشن تلگرام به صورت خودکار در گوشی باز و دعوتنامه عضویت شما در کانال تلگرام خاصی ارائه می‌شود! اگرچه این مشکل اغلب برای کاربران گوشی های اندرویدی رخ می‌دهد، اما گاها در آیفون و آیپدهای اپل هم شاهد بروز این مشکل هستیم. دلیل بروز این مشکل با اپلیکیشن های مخرب و ویروسی که در گوشی شما نصب است ارتباط دارد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویروس های اندروید به مطالعه مقاله “راهنمای جامع پاک کردن ویروس گوشی های اندرویدی” بپردازید.