انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خواستگاری عجیب روی وسیله ترسناک شهربازی!!! + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خواستگاری عجیب روی وسیله ترسناک شهربازی!!! + عکس 1

پسر جوان تصمیم داشت با خواستگاری عجیب و غریب خود ان هم در شرایطی که دختر جوان از ترس فقط فریاد می کشید به یادماندنی ترین لحظات را برای همسر آینده اش بسازد.

خواستگاری عجیب در شهر بازی فلوریدا !

وقتی هدف خواستگاری باشد و مطرح کردن درخواست ازدواج برخی افراد سعی می کنند با ایده و برنامه ی جالب این خواسته را با نهایت غافلگیری اجرا کنند .
یکی از سوژه های جدید مربوط به این موضوع در شهربازی و حین حرکت در یکی از وسایل بازی فوق العاده هیجان انگیز اتفاق افتاد .

خواستگاری عجیب روی وسیله ترسناک شهربازی!!! + عکس 1

خواستگاری عجیب و جالب در ارتفاع چند صد فوتی

"میشل گارسیا" با دختر مورد علاقه اش در شهر بازی سوار بر یکی از وسایل هیجانی و ترسناک بودند که شروع به صحبت کرد ، بی توجه به اینکه دختر مورد علاقه ی او در حال فریاد و وحشت است جملات رایج خواستگاری را یک به یک تکرار می کرد اما دختر جوان هیچ کدام از آنها را نمی شنید چراکه صدای فریادش اجازه شنیدن به او را نمی داد.

پسرجوان چندین بار جملات و خواسته ی خود را تکرار کرد اما دختر هیچ عکس العملی نشان نمی داد تا اینکه "میشل" تصمیم گرفت حلقه را مقابل چشمان او بگیرد تا شاید وقتی چشمانش را باز کرد متوجه ماجرا شود ، بعد از چندبار حرکت دادن حلقه جلوی چشمان دختر بالاخره جواب بله را از او گرفت.

خواستگاری عجیب روی وسیله ترسناک شهربازی!!! + عکس 1

خواستگاری عجیب روی وسیله ترسناک شهربازی!!! + عکس 1

این دختر جوان در حالی جواب مثبت به خواستگار خود داد که سوار بر یکی از وسایل بازی هیجان انگیز شهر بازی و صدها فوت بالاتر از سطح زمین بودند.